Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CMS] 50+ users capaciteit?

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik ben op zoek naar een standaard open-source cms waarbij een user kan inloggen op een website. Maar de populaire (joomla, mambo etc) onderscheiden 3 groepen, waarin je users kan plaatsen. Dus ik ben altijd gebonden aan die 3 groups, waarbij ik dus 3 type users kan defineren. Nu is het probleem dat er waarschijnlijk 50+ users gebruik gaan maken van het systeem, en het liefste wil ik ze per persoon verschillende rechten geven.
Het gaat namelijk om een soort documenten database waarin elke persoon weer toegang heeft tot andere documenten..

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Mike78

Always

Er zijn voor de meeste CMS'en wel extra componenten te downloaden die dat soort extra functionaliteit toevoegen. Voor joomla heb ik in ieder geval wel eens zoiets gezien.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Verwijderd

Volgens mij mag dit niet:
Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

ik denk dat die groepen toch niet zo'n probleem is, met een beetje scripting kunsten rop je het er wel uit

• Thrilled
hoezo mag het niet? Ik vraag niet om een copy/paste script, maar een naam van een CMS die mijn wens kan realiseren ;) Ik zal even zoeken naar die extra componenten Mike78

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je zou ook nog gebruik kunnen maken van de CMSMatrix website om de verschillende cmssen met elkaar te vergelijken.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Documenten database? Ben je niet meer op zoek (van uit MS hoek gezien) naar een Sharepoint achtige oplossing?

• Thrilled
ja als dat dezelfde mogelijkheden bied is dat natuurlijk ook goed! Enige voorwaarden is een inlog functie > toegang tot documenten waarbij de toegang specifiek per user ingesteld kan worden..

En een log functie die vastlegt wie wanneer wat download, maar dat is volgens mij standaard terug te zien..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er mag al zoveel niet ;) ...
Thrilled schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:49:
Ik vraag niet om een copy/paste script, maar een naam van een CMS die mijn wens kan realiseren ;)
...maar we hebben het in WEB wel over zélf maken, en dat zie ik hier niet terug (zie ook Waar hoort mijn topic?).
-NMe- schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:57:

Webdesign, Markup & Clientside Scripting

Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
Ik denk dat je met wat googlen wel een heel eind komt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 26-02-2008 10:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.