Ik heb, na een Logotech Harmony 525 inmiddels geüpgrade een Logitech Harmony 885 (thanx iBood ;o). Nou kan ik er in de software zelf een wallpapertje op zetten, maar weet iemand of het ook mogelijk is om de pictogrammen achter de activiteiten in het activiteitenoverzicht aangepast kunnen worden (een televisie bij 'TV kijken', een videocasette bij 'opnemen' en popcorn bij 'DVD kijken' etc.)?
Andere vraag; heeft iemand mooie afbeeldingen van de omroeplogo's om onder de knop 'Media' (ofwel favorieten) kan zetten. Ik heb wat zitten Photoshoppen met JPG'tjes van het web, maar ik ben niet zo'n kei in vrijstaand maken, dua ik ben geëindigd met een wat blokkerig resultaat. Iemand anders misschien wel waat moois kunnen fabriceren?
b.v.d.
Sander
Andere vraag; heeft iemand mooie afbeeldingen van de omroeplogo's om onder de knop 'Media' (ofwel favorieten) kan zetten. Ik heb wat zitten Photoshoppen met JPG'tjes van het web, maar ik ben niet zo'n kei in vrijstaand maken, dua ik ben geëindigd met een wat blokkerig resultaat. Iemand anders misschien wel waat moois kunnen fabriceren?
b.v.d.
Sander