ISRA punt niet berikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 22:18
Hallo,

Ik wil gaan overstappen van @Home naar Telfort ADSL omdat Telfort toch wel een stuk goedkoper is.
Momenteel hebben we ook telefonie van @Home dus onze KPN lijn wordt niet meer gebruikt.

Een aantal maanden geleden is de Cogas langs geweest om de gasleiding die ons huis binnenkomt te vervangen ivm met een gaslek. Nu hebben ze de gasmeter verplaatst en hebben die ukkels de meter precies voor het ISRA punt geplaatst! Ik kan er dus met geen enkele mogelijkheid bij.
Ik zie wel de kabel binnenkomen en omhoog lopen maar verdwijnt daarna achter de gasmeter.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Voor zo ver ik weet mag je zelf niet prutsen met je ISRA punt. En ik vraag me af of KPN langs komt om "even" het ISRA punt te verplaatsen.

Kan een admin even de topictitel verbeteren? "berikbaar" is geen Nederlands woord ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flappie op 24-02-2008 23:20 ]

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-11 21:41
Kontakt opnemen met cogas?
Zij hebben isra punt onbereikbaar gemaakt, dat is op zich al knap vreemd.

En kpn kan ook moeilijk isra punt verplaatsen, als jij er al niet bij kunt komen. Zij kunnen ook niet aan de gasmeter komen.

Dus misschien beleefd telefoontje naar cogas en vragen hoe ze denken, het probleem op te lossen, wat ze veroorzaakt hebben?

• Flappie
Ik kan het ISRA punt wel zien, maar ik kan er verder niks mee want de ruimte is gewoon te krap.
Ik zou het wel kunnen los trekken en dan de kabel naar beneden kunnen leggen en daar een nieuwe ISRA punt kunnen maken. Maar dat mag ik dus zelf niet doen toch?

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-12 20:51
Gaat er nog een kabel uit de isra het huis in? Als je die kan opvangen/onderbreken is het ook goed natuurlijk.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ukkels bellen, lijkt me

Iperf

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.freeuk.com/jrknight/smileys/postpics.gif

Ik ben toch wel benieuwd wat Cogas gedaan heeft... :P

• Flappie
Nou goed dan, hie de foto's wat de ukkels hebben gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/3969/img1849fd9.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/7782/img1850bi0.th.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Flappie op 25-02-2008 20:38 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou ja, pak die draad ietsjes verder waar je er wel bij kan zou ik zeggen

Iperf

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:20

BCC

Die scroefjes trek je met een beetje geweld zo uit de achterplaat. Schroevendraaier er achter en hupsa. Maar waarom moet je bij het isra punt? Er komt toch een telefoonkabel uit?

[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 25-02-2008 21:08 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
die pootjes van dit type isra stellen echt niks voor die breek je zo af. Maar liggen je oude telefoonkabels er niet nog gewoon? kun je het van daar oppikken.
Anders zou ik zeggen die gasgasten bellen en laten die het maar oplossen. KPN gaat in elk geval die gasmeter niet verplaatsen.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• Flappie
Ik moet zeggen dat het er op de foto's nog wel makkelijk uit ziet. Maar in de meterkast zelf kan ik er echt geen kant mee op.

Iemand ervaring met het laten verplaatsen van een ISRA punt?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 21:17

-Stef-

Slainthe!

BCC schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:07:
Die scroefjes trek je met een beetje geweld zo uit de achterplaat. Schroevendraaier er achter en hupsa. Maar waarom moet je bij het isra punt? Er komt toch een telefoonkabel uit?
Lijkt mij ook, dan pak je toch gewoon de kabel of een telefoonuitgang?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Pagina: 1