Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mike20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Ik heb een vraagje ik hoop dat ik hem hier zo goed neer zet :)

ik heb een qtek 9100 met kpn prepaid. nu heb ik windows live messenger erop gezet en werkt goed via de wifi verbinding hier. nu wil ik dit ook graag onder weg proberen maar kpn prepaid heeft dit niet.

nu ben ik aan het rond kijken geweest en volgens mij moet dit wel met vodefone prepaid toch?

ihet is prijzig 75cent per 15minuten geloof ik maar wil het eerst proberen en als het me bevalt kan ik dan nog over stappen naar data abo.

maar heb ik gelijk dat dit kan? als ik gewoon een prepaid kaart van vodafone haal? zoja weet iemand de instellingen voor de mijn qtek9100??

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 22:59 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 20:32
Klopt als een bus. Wel even de vodafone GPRS instellingen in je QTek intypen (google er even naar). Overigens, als je een Vodafone prepaid kaart haalt, activeer hem dan en registreer hem, dan heb je 10 euro beltegoed. Activeer vervolgens de Zorgeloos Online BloX, dan kan je een maand lang onbeperkt (of nouja, 250MB maar met MSN en al helemaal met GPRS haal je dat NOOIT) msnnen/internetten.

Succes!

• mike20
Bedankt voor je reactie. ik ga vandaag zn kaart halen en je hoort nog als ik het voor elkaar heb

[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 22:59 . Reden: Aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• mike20
Heb het kaartje gehaalt en erin gezet en het werkt perfect. helemala super haha.

instellingen heb ik van 1 van pocket info en toen werkte het direct.

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 23:00 . Reden: groeten is niet nodig ]

• mike20
heb het volgende probleempje:

gprs blijft verbinding maken ook als ik vebreken zeg start hij hem gewoon weer opnieuw op met als probleem dat me kaart leeg zo leeg is haha 5 euries op .

heeft iemand misschien enig idee hoe ik dat kan instellen dat ik gprs zelf aan en uit kan zetten?

ook werk de 3sec rode knop ingedrukt houden niet. hij verbreekt de verbinding maar maakt gelijk weer opnieuw verbinding.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 22:04 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij deze het vriendelijke verzoek om geen groetjes te posten en om de edit-knop te gebruiken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door een moderator op 25-02-2008 23:01 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1