Probleem met Dvd's afspelen

Pagina: 1
Acties:

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-02 10:09
Beste tweakers!!

Ik heb sinds kort een probleem met het afspelen van DVD's op mijn computer.

Ik wou namelijk een DVD van Metallica erin doen. maar tot mijn verbazing speelt Windows media player deze gewoonweg niet af. ook een andere DVD geeft geen geluid EN geel beeld.

Toen dacht ik dus. nou dan zou het wel aan WM liggen he. Dus ik Powerdvd opgetrommeld. maar hetzelfde, deze speelde alleen wel beeld af maar gewoon geen geluid!

Ik kan wel gewoon Mp3's afspelen.

Bij WM krijg ik deze melding:

http://www.microsoft.com/...d=111&originalid=80040279

Edit:

Ik heb zojuist de drivers eraf gegooid, en de Drivers van de CD geinstalleerd. Dit heeft helemaaaal geen nut gehad!! Echt totaaaal niet. Ik kan gewoon muziek afspelen, ik kan filmpjes afspelen, maar zodra ik een dvd erin doe krijg ik bij WMP geen beeld en geen geluid en die fout. en bij Power DVD krijg ik wel beeld maar helemaal geen geluid.

Ik heb een Creative X-Fi Xtreme Gamer. met als driver de nieuwste BETA. Misschien dat het daaraan kan liggen?

Weet iemand een andere verklaring?

Alvast bedankt!!

[ Voor 17% gewijzigd door Kuhr89 op 24-02-2008 21:40 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-02 10:09
Heeft niemand enig idee? Want ik vind het toch wel redelijk irritant.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-02 18:29

Freedive

] Ken sent me _

Wellicht codecs deinstalleren en herinstalleren ?

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Eeh.., probeer Divx. Heb dit zelf ook ooit gehad, divx installeren was de oplossing.. :)

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Windows Media Player Classic of VLC player proberen. Dat zijn kleine, lichte, snelle en gratis media players met ingebouwde "codecs". Speel je probleemloos 99% van alle audio- en video-formaten mee af ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin