[fedora/PHP] ineens vreemde tekens in een mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via de mail functionaliteit van PHP een mail verstuur dan ontvang ik regelmatig vreemde tekens in de mail, deze tekens ontstaan enkel bij het mailen niet bij een print/echo van dezelfde data op het scherm.

Wat er gebeurd is dat er dus "ineens" uit zich zelf een uitroepteken gevolgd door een spatie in het bericht komt, dit gebeurd op totaal willekeurig plaats en voor mij dus onverklaarbaar waar dat vandaan komt, ik weet zeker dat dit geen PHP script fout is, heb diverse codes geprobeerd, het zelfde scriptje maar dan op een andere server geeft dit probleem niet.

Ik krijgt dus een "! " ergens in mijn E-mail bericht, als ik dus een echo of print doe van het bericht net voordat ik het verstuur dan is het uitroepteken gevolgd door een spatie dus NIET te zien op het scherm, enkel in de mail die ik dan ontvang is deze weer wel aanwezig.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen want ik weet het niet meer waar ik moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zijn de regels langer dan 998 tekens. Hier staat daar een 'oplossing' voor.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 09:57 ]