Hallo, ik zit al de hele middag te zoeken naar een geluidskaart voor mijn situatie. Kom er niet echt uit. Ben namelijk afgestapt van goedkope logitech/creative setjes. Ben nu wat meer Hi-Fi gegaan:
Luidsprekers: 2 Vloerstaande Totem Arro's (1500 euro)
Versterker: Naim Nait5i (1200 euro)
Huidige geluidskaart: Creative audigy SE (16 euro of zo)
Volgende 'vragen' eigenlijk:
1. Ik vraag me uberhaupt af of je met zo'n goede versterker/luidsprekerset ook nog een goede geluidskaart moet kopen.
2. En welke zou het moeten worden, ik lees bij E-mu kaarten bijv. dat het is om muziek mee te produceren. Dat doe ik niet. Ik luister enkel muziek, af en toe gamen, geen films. Muziek-kwaliteit dus het belangrijkst. Creative mijd ik eigenlijk omdat ik de extreme music iets te scherp hoog vond geven.
Alvast bedankt voor de moeite.
Luidsprekers: 2 Vloerstaande Totem Arro's (1500 euro)
Versterker: Naim Nait5i (1200 euro)
Huidige geluidskaart: Creative audigy SE (16 euro of zo)
Volgende 'vragen' eigenlijk:
1. Ik vraag me uberhaupt af of je met zo'n goede versterker/luidsprekerset ook nog een goede geluidskaart moet kopen.
2. En welke zou het moeten worden, ik lees bij E-mu kaarten bijv. dat het is om muziek mee te produceren. Dat doe ik niet. Ik luister enkel muziek, af en toe gamen, geen films. Muziek-kwaliteit dus het belangrijkst. Creative mijd ik eigenlijk omdat ik de extreme music iets te scherp hoog vond geven.
Alvast bedankt voor de moeite.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 19:00 ]