Edit: vergeef mijn stomheid en hang me aan de paal der schande!
zie onder
Omdat de code waar aan ik momenteel werk wat groter wordt, en het toch handig blijft om dit in het de zelfde classe te houden wilde ik partial classes gaan implementeren, na wat uitzoeken ging ik ervan uit dat het volgende legaal zou zijn:
Maar somehow krijg ik het niet werkend, ik gebruik C# 2.0 (2005 Express Edition)
Na wat googlen kwam ik ook niets tegen (C# partial class variable unavailable).
Zou dit nu toch wel moeten kunnen? Is dit een restrictie in de Express Edition? Of hide partial classes juist expliciet die variabelen?

Omdat de code waar aan ik momenteel werk wat groter wordt, en het toch handig blijft om dit in het de zelfde classe te houden wilde ik partial classes gaan implementeren, na wat uitzoeken ging ik ervan uit dat het volgende legaal zou zijn:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| //Class1.cs using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace WindowsApplication1 { public partial class Class1 { private string lol = "LOL"; //ook public werkt niet. } } //Class2.cs using System; using System.Collections.Generic; using System.Text; namespace WindowsApplication1 { public partial class Class1 { lol += " nog een keer lol!"; } } |
Maar somehow krijg ik het niet werkend, ik gebruik C# 2.0 (2005 Express Edition)
Na wat googlen kwam ik ook niets tegen (C# partial class variable unavailable).
Zou dit nu toch wel moeten kunnen? Is dit een restrictie in de Express Edition? Of hide partial classes juist expliciet die variabelen?
[ Voor 3% gewijzigd door roy-t op 24-02-2008 19:30 ]