Toon posts:

[iTunes]manier van album weergave, klopt niet ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op mijn MBP iTunes op staan voor mijn muziek, en ben weer eens bezig om mijn muziek te ordenen. echter loop ik tegen een probleem aan waar ik niet echt helemaal uit kom. namelijk het volgende:

Als ik de albums van mij uit mijn bibliotheek retag zodat deze de zelfde naar hebben voor in mijn bibliotheek dan geeft hij ze toch niet in 1 album, maar doet hij alle nummers appart ?

voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/sp.versluis/Forums/iTunes-probleem_klein.png

als ik het goed heb hoort hij de nummers nu in 1 lijst weer te geven en dus niet zoals in mijn geval.
wie weet wat ik hier aan kan doen ? alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Allemaal selecteren, info, deel van verzameling aanvinken :) Even zoeken in het iTunes topic was genoeg geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muthas schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:36:
Allemaal selecteren, info, deel van verzameling aanvinken :) Even zoeken in het iTunes topic was genoeg geweest ;)
daar bedoel je toch mee :"apply sort field -> same album" want als ik dit doe dan verandert er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 09:51
Neej, hij bedoelt alle nummers van dat album selecteren en dan info opvragen. Vervolgens linksonder aanklikken dat het part of compilation / deel van verzameling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mikey NL schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:55:
Neej, hij bedoelt alle nummers van dat album selecteren en dan info opvragen. Vervolgens linksonder aanklikken dat het part of compilation / deel van verzameling is.
dat heb ik dus nu gedaan, en het resultaat is dat het gewoon precies hetzelfde is. hij geeft wel aan als ik nogmaals kijk bij info -> compilation dat het een verzameling is. echter ziet hij het zeg maar niet als album :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Je moet alle nummers selecteren, op Toon Info klikken, en bij 'Albumartiest' (in jou geval 'Bearforce1 als ik het goed zie :P) de Artiest van dat album invullen, zo zou het moeten werken als het goed is. :)

Edit: Ik zie dat er verschillende artiesten zijn, in dat geval kun je het beste bij Albumartiest 'Various Artists' invullen, dan moet 't ook werken. ;)

[ Voor 40% gewijzigd door NickvdB op 24-02-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NickvdB schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:16:
Je moet alle nummers selecteren, op Toon Info klikken, en bij 'Albumartiest' (in jou geval 'Bearforce1 als ik het goed zie :P) de Artiest van dat album invullen, zo zou het moeten werken als het goed is. :)

Edit: Ik zie dat er verschillende artiesten zijn, in dat geval kun je het beste bij Albumartiest 'Various Artists' invullen, dan moet 't ook werken. ;)
kijk ! dat werkt dus wel :D hartstikke bedankt voor jullie hulp allemaal
en in het bijzonder dat van NickvdB natuurlijk dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarv
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Helaas - dit werkt niet altijd, in ieder geval niet bij mij. Heb een album. Voor alle nummers zijn de volgende hetzelfde:
Album Nip Tuck OST
Album Artist Various Artists
Year 2004
Track 'leeg' of 15
Compilation: Yes

Group compilations when browsing is enabled.

Wat moet ik nog meer?

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF

Pagina: 1