Toon posts:

Striker II Forumula + Antec 900 - Voorzijde audio-aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg mij af of het mogelijk was de audio-aansluitingen die aan de voorzijde van de Antec 900 zitten aan te sluiten op het Striker II Forumula moederbord. De FireWire en USB-poorten heb ik weten aan te sluiten, de 2 audio-aansluitingen kan ik echter niet vinden. Zie ik iets over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/9341/probleemvg2.jpg

B.v.d,

Thijs

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 15:26 ]

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 13:27
Zit er niet toevallig op de achterkant van de Asus SupremFX Audio kaart een stel aansluitingen voor interne geluidsbekabeling? (In de vorm van jumper-contacten)?

Zo nee, dan heb je pech. Want in de handleiding van het moederbord komen in ieder geval geen connectors op het moederbord zelf voor.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 15:56

Neophyte808

Gadget inspector

Dat klopt, op die geluidskaart zitten 10 van die pinnetjes, daar kun je ze op aansluiten. Als ik me niet vergis maakt het niet uit welk pinnetje je met welk connectortje verbindt. Ik heb namelijk hetzelfde moederbord en heb wat zitten experimenteren met die draadjes van die poorten. Mijn voorste microfoonpoort deed het namelijk niet, maar dat zit hem hoogst waarschijnlijk in de case.

Verwijderd

Topicstarter
Neophyte808 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:48:
Dat klopt, op die geluidskaart zitten 10 van die pinnetjes, daar kun je ze op aansluiten. Als ik me niet vergis maakt het niet uit welk pinnetje je met welk connectortje verbindt. Ik heb namelijk hetzelfde moederbord en heb wat zitten experimenteren met die draadjes van die poorten. Mijn voorste microfoonpoort deed het namelijk niet, maar dat zit hem hoogst waarschijnlijk in de case.
Ik heb het gevonden en heb de audio-ouput (geluid) kunnen aansluiten. De audio-input (microfoon) werkt echter niet via dat systeem, verklaard ook het feit dat jouw microfoonpoort het niet doet. Hiervoor nog geen oplossing gevonden.

Verwijderd

Heb je wel de goede aangesloten ? Ik dacht dat de 900 verschillende aansluitingskabels had. Namelijk het oude AC "97 en de nieuwste HD audio ( Azalia ). En voor de Supreme FX 2 heb je de Azalia nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:22:
Heb je wel de goede aangesloten ? Ik dacht dat de 900 verschillende aansluitingskabels had. Namelijk het oude AC "97 en de nieuwste HD audio ( Azalia ). En voor de Supreme FX 2 heb je de Azalia nodig.
Ik heb een TT shark en ook een striker II formula. Als ik mijn front-side headphone en mic aansluiting ac97 aansluit op supremefx II dan werkt mijn headphone en mijn mic. Dat je de azalia aansluiting nodig hebt is dus niet waar.

Er zijn twee aansluitingen op de supremefxII sluit de ac97 op de tweede van links (indien in je kast). En op de juiste manier zodat alle pinnenetjes aangesloten zijn.

Verwijderd

Ik heb Antec P182 icm Asus Striker II.

Op me SupremeFX II geluidskaart zitten inderdaad een groene 10-pin aansluiting. Aangezien ik geen doorgebrande zooi wil krijgen en het liefst beide (zowel audio-output als micro-input) vanaf het frontpaneel wil kunnen gebruiken vraag ik me af of ik beter de AC 97 aansluiting of de HD Audio (Azalia) hierop kan aansluiten? Ik neem aan dat HD Audio beter is dan AC 97 maar werken ze ook beide even goed op de SupremeFX II?
Pagina: 1