Agency: Cutting Edge Photography studios
Model: Doreen Roex
Paar dagen geleden kwam ik op Hyves een oude klasgenote tegen, zowat 6 jaar niet meer gezien. Ideaal moment om wat af te spreken en meteen uit te nodigen voor een modelshoot.
Seriematig werken was belangrijk voor mij, vandaar de 3 zwartwit- en de 3 kleuren-foto's. Lofzang en kritiek is welkom
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Op verzoek eventueel meer ( valt buiten deze serie) 

Model: Doreen Roex
Paar dagen geleden kwam ik op Hyves een oude klasgenote tegen, zowat 6 jaar niet meer gezien. Ideaal moment om wat af te spreken en meteen uit te nodigen voor een modelshoot.
Seriematig werken was belangrijk voor mij, vandaar de 3 zwartwit- en de 3 kleuren-foto's. Lofzang en kritiek is welkom
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Op verzoek eventueel meer ( valt buiten deze serie)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 15:20 ]
:strip_icc():strip_exif()/u/51340/crop591d7902495f5_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/111904/Untitled-1.jpg?f=community) 
            /u/27131/crop61572b353fff1_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41281/avt.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/6995/crop5778dcb1264b5_cropped.jpeg?f=community) 
             je onderbouwing hiervoor is technisch, daar waar het nou net niet om draait voor een goede foto.
 je onderbouwing hiervoor is technisch, daar waar het nou net niet om draait voor een goede foto.:strip_icc():strip_exif()/u/71598/twea.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/56758/falconlogo.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/93148/NaNthor_Ultimate_Avatar_Tweakers.jpg?f=community)