Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP]

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

• sparkle
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Beste tweakers,

Zelf ben ik niet zo een reken wonder en een soortgelijke functie heb ik nog niet kunnen vinden op internet. Daarom vroeg ik me af of misschien iemand van jullie me hieraan zal kunnen helpen. Ik wil voor mijn website gebruik maken van een functie die telt hoeveel dagen geleden het item gewijzigd is.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function return_days_ago($timestamp)
{
    // Als binnen een dag is: vandaag om $time

// Als binnen een week is: aantal dagen geleden

// Als binnen een maand is: aantal dagen + weken geleden

// Als binnen een jaar is: aantal dagen, weken + maanden

// Als later dan een jaar is: aantal jaren, maanden, weken + dagen

return "..";
}

Na paar pogingen gewaagd te hebben wil het mij echt niet lukken, zal één van jullie dit lukken? Ik zal je er hartelijk dankbaar voor zijn _/-\o_

EDIT: Eh.. titel vergeten in te vullen, deze kan ik nu niet meer editen |:( Zal een mod dit voor mij kunnen doen?

[ Voor 6% gewijzigd door sparkle op 24-02-2008 14:38 ]

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:11
Met de functie mktime() moet je volgens mij al een heel eind kunnen komen. ;)

Verder heeft dit behoorlijk veel weg van een scriptrequest en die zijn op GoT niet toegestaan. ;)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sparkle schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:37:
EDIT: Eh.. titel vergeten in te vullen, deze kan ik nu niet meer editen |:( Zal een mod dit voor mij kunnen doen?
Daar hebben we een TopicReport voor ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif ), maar gezien dit (inderdaad) een scriptrequest is gaat deze toch op slot ;) Doe dan bij zo'n topicreport ook meteen een suggestie trouwens voor de topictitel; je kunt niet van een mod verwachten dat hij/zij die dan voor je verzint ;)

Lees even onze Programming Beleid Quickstart en open dan gerust een nieuw topic met die QuickStart in je achterhoofd ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 24-02-2008 14:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.