And that's how one and one makes three.
Linux LiveCD's doen het prima, en vaak zonder dataverlies. Had je alleen niet beter éérst partities kunnen maken om daarna pas data erop te gooien?
Was een slim idee geweest.TheZeroorez schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:38:
Linux LiveCD's doen het prima, en vaak zonder dataverlies. Had je alleen niet beter éérst partities kunnen maken om daarna pas data erop te gooien?
Heb trouwens geen linux maar Windows XP.
Daarom heeft TheZeroorez het ook over een live-cd 
Die duw je gewoon in je pc en laat hem via de cd opstarten. Daarna vanuit de live linux-omgeving de HD partitioneren.
Die duw je gewoon in je pc en laat hem via de cd opstarten. Daarna vanuit de live linux-omgeving de HD partitioneren.
☻/
/▌
/ \
hij bedoelt dat je een live cd moet downloaden, die branden en booten.
Dan via die live cd de hdd partitoneren.
CD er uit, rebooten en tadaah. Gepartioneerde hdd
Edit: Spuit 11
Dan via die live cd de hdd partitoneren.
CD er uit, rebooten en tadaah. Gepartioneerde hdd
Edit: Spuit 11
[ Voor 4% gewijzigd door sanzut op 24-02-2008 14:42 . Reden: spuit 11 ]
Maar ook met een livecd moet je toch echt een backup maken, hoe betrouwbaar je tool ook is, er kan altijd iets fout gaan.
Ik zoek iets anders dan z'n livecd, meer een proggama dat ik in windows kan gebruiken.
In Linux is het ook gewoon klikken en slepen hoor, ik zie je punt niet zo. Wil je het in windows klikken en slepen zul je toch voor €70 Ghost moeten kopen, en loop je een even groot risico het te vern**kenBlue-cola schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:24:
Ik zoek iets anders dan z'n livecd, meer een proggama dat ik in windows kan gebruiken.
Pagina: 1