Nou nog wat info over die spullen.
Die afzuigkap buis heb ik bij Gamma gehaald
Dat isolatiespul komt daar ook vandaar.
Het wordt eigengelijk gebruikt om het geluid tussen de betonnevloer en het laminaat te dempen..
Sinds 1 laag best wel dun is hebben wij gewoon 2 lagen op elkaar geplakt.
Aan de ene kant heb je dus een gladde kant. Hier zit een bepaalde goude kleurige folie overheen. En aan de andere kant zit een bobbeltjes laag van piepschuim..
zo heb ik het dus gebruikt
^^^^^^
------
------
^^^^^^ <-- alleen dan andersom.
Dit wordt ongeveer 1 cm dik.
Nadat ik dus mijn hele kast had geisoleerd. Alles weer aangesloten en .................
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Die klote Pieptoon van die Delta Hp fan was grotendeels verdwenen.
Ik heb aan de voorkant van mijn Aopen 2 92mm fans als inlaat. Op 1 ervan zit die Afzuigkapbuis die rechtstreeks naar die Hp fan loopt. Hierdoor hoor ik toch nog een flauwe pieptoon (maar veeeeeeeeeeeeel minder dan zonder isolatie)
Als ik dan een cd doosje tegen die inlaat(voor de cpu) aan houd zodat de fan totaal geen lucht meer naar binnen kan laten. Dan verdwijnt die herrie van die delta fan helemaal en hoor ik alleen nog het gezoem van mijn 2x 80 mm sunon fans en 1x 92 mm sunon fan. En dit is wel uit te houden.
Dus als iemand aan het begin van zijn case modding project zijn Voeding meteen bovenin de kast hangt, dan zal hij hiervan later veel meer plezier van hebben.
Sinds het op mijn kamer (zolder niet zo heet is

(heb de verwarming uitgezet) wordt mijn cpu en mobo helemaal niet heet
Idle temp
Mobo = 20 graden
Cpu = 38 a 39 graden
Stressed
mobo = 21 graden
Cpu = 41 a 42 graden
Let er wel op mijn duronnetje draai op 2,18 volt. 9,5 * 104 = 988 (gebruikt alpha+delta 60 mm Hp combo)
Hoop jullie allemaal genoeg geinformeerd te hebben. Zoniet. dan hoor ik het wel
Mail = m.klok@kw1c.nl
icq = 57355048
ps. Tekst is op voorbehoud van spelfouten.