Toon posts:

Pinnacle Showcenter 250HD i.c.m. linux shares

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister heb ik een Pinnacle showcenter 250HD in huis gehaald en het lukt mij niet om mijn linux shares te benaderen.

Handleiding in het boekje gevolgd en daar geven ze aan dat je via windows media player gebruikt kunt maken om zo bij je foto's/muziek & video's te komen.

jaa das allemaal leuk en aardig dat ze het erin zetten maar ze vertellen er niet bij dat de bestanden op dezelfde pc moeten staan!! en bij mij is het zo dat ik een centrale linux server heb staan waar alles op staat qua films foto's en muziek dus /me d8 laat ik de shares mounten op mijn windows pc helaas!! zonder resultaat als ik alle media heb toegevoegd aan de bibliotheek van windows media player. mijn showcenter roept dat heel netjes "no content found" terwijl ik ze gewoon kan afspelen op de computer. :|

vroeger zat er bij de pinnalce showcenters een cdtje waar dan een serversoftware was meegeleverd deze nieuwere versie werkt dus alleen via een upnp server.

iemand een idee om eventueel zonder tussenkomst van een windows machine toch mijn share weet te benaderen ?
Na wat onderzoek heb ik gemerkt dat er ook goede alternatieven zijn onder linux. bijv. gmediaserver alleen deze roept zodra ik mijn showcenter aan gooi dat hij niet gemachtigd ben ?? en wat me op viel is dat ik maar 1 map kon delen.. iemand ervaring met deze software? tips zijn altijd welkom !!

Verwijderd

Topicstarter
Perfecte tip ! thnx