Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Waar ik echt niet uit kom, is hoe ik per programma kan aangeven wélke verbinding ze moeten nemen. Voorbeeld:

Ik heb twee wifi adapters, allebei verbonden met een ander Access Point. Nu wil ik dat programma X, bijv. GrabIt, adapter 1 gebruikt, en de rest van windows (games, internet etc) adapter 2. Nu gebruiken ze allebei adapter 1, wat resulteert in een oertrage verbinding als ik aan het downloaden ben :P

Dus ja, weet iemand een oplossing hiervoor? Het mooiste zou zijn dat ik gewoon kan zeggen welk programma welke adapter moet gebruiken.. ik heb ook al via virtual machines gebrobeert, maar die blijven me BSOD's geven. Slechte usb driver lijkt me :+

Alvast bedankt!

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Zal niet 123 gaan, aangezien je met je default gateway zit. Je machine kent maar 1 GW en die gaat naar adapter 1. Je kan specifieke routes aanmaken voor verkeer naar bepaalde subnets, maar dan moet grabit dan ook duidelijk gebruiken.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:39
Virtual Machine met Grabit in? Enkel de andere adapter mappen naar een netwerk kaart...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
paella schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:29:
Je kan specifieke routes aanmaken voor verkeer naar bepaalde subnets, maar dan moet grabit dan ook duidelijk gebruiken.
Niet zo lastig hoor :P

Het Ip van de newsserver opvragen en daarvoor anders routeren.

Een andere oplossing is er niet echt onder een consumentenOS met consumentenhardeware.

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 24-02-2008 13:26 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Grabit.. ik was in de war met Snapit. :)

No production networks were harmed during this posting