Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet Security Oplossing

Pagina: 1
Acties:

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 22:05
Geachte Tweaker,

Ik sta op het punt om mijn computer opnieuw te installeren. Vanwege enige upgrades aan mn computer, kwam ik op het idee om helemaal vers opnieuw te beginnen.

Nu heb ik een vraag;

Wat is de beste Internet Security applicatie ??

Normaal heb ik McAfee of Norton, maar deze nemen veel memory in beslag en bezorgen wat langere opstart tijden...

Graag ontvang ik ervaringen van mensen met andere Security oplossingen....

Heel erg bedankt!

Mitch..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk, maar vragen over hoe je je PC kan beveiligen kun je ook in Beveiliging & Virussen stellen want dat is er speciaal voor.

De beste oplossing is degene die voldoet aan de door jouw gestelde eisen.
Dat kan voor iedereen wat anders zijn :)

Ik schuif je topic van [WOS] naar Beveiliging & Virussen toe.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-10 22:05
Bedankt voor het Moven...

Ja mijn eisen zijn..doen wat het moet doen..dus zorgen dat mn computer clean blijft....maar het moet niet teveel geheugen en aandacht vragen...

Is;

Panda
Kaspery
AVG

beter dan McAfee/Norton ??

Bedankt

Mitch

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe alsjeblieft eens wat meer aan vooronderzoek?

Stel voor jezelf een lijstje samen waar volgens jou de sterke en zwakke punten van de applicaties in je lijst liggen.
Zet die naast elkaar, maak een vergelijking en ga dan kijken welke er voor jouw situatie het beste eruit komt.

Dit is niet de eerste keer dat je met een boodschappenlijstje aankomt zonder zelf echt iets van inzet te laten zien.
Ja mijn eisen zijn..doen wat het moet doen..dus zorgen dat mn computer clean blijft....maar het moet niet teveel geheugen en aandacht vragen...
Je hebt er zo te zien nog niet echt over nagedacht. waarom zouden wij dat voor jou dan moeten doen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 01:05
En als je echt geen zin heb om er over na te denken gewoon Norton nemen, die schijnt het te doen.

There is no replacement for displacement!