Toon posts:

Dell XPS 420 --> geluidskaart SB X-Fi, geluidsprobleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Zelf heb ik weinig verstand van computers en heb nu net deze computer binnen gekregen. Ik heb mijn 5.1 set aangesloten en via de control panel schermpjes van Creative zijn alle speakers goed aangesloten, je hoort dan een testje met linksvoor rechtsvoor... etc.
In feite doet de muziek prima (in winamp ook top) alleen youtube.com en everestpoker geluiden worden alleen door de front speaker gehoord. Heel vreemd. ik heb de alle instellingen al 99x doorgekeken maar ik weet niet hoe ik youtube en bijv. everestpoker ook gewoon door mijn normale boxen krijg ipv slechts mn middenspeaker. Alsof de computer bij enkele programma's of bij enkele geluidsbestanden ze anders doorgeeft?
heeft iemand enig idee waar je dit kan terugvinden? Of iemand die er dusdanig veel verstand van heeft hoe zoiets kan zitten?
Alvast heel erg bedankt.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:09
met front speaker bedoel je center speaker neem ik aan, vermoedelijk heb je je decoder op DD staan, spraak en 'mono' geluiden komen dan vaak uit je center. Voor stereo geluid moet je hem gewoon op (2x) stereo zetten.

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op zondag 24 februari 2008 @ 02:14:
met front speaker bedoel je center speaker neem ik aan, vermoedelijk heb je je decoder op DD staan, spraak en 'mono' geluiden komen dan vaak uit je center. Voor stereo geluid moet je hem gewoon op (2x) stereo zetten.
ja klopt, de center speaker. Ik kan die instelling niet echt ergens vinden? Waar ongeveer kan je dit soort dingen aangeven.
Alvast bedankt voor je reply!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:36
Deze moet in je creative settings staan. Weet even niet precies waar...volgens mij onder de "Speaker Settings"

[OFFTOPIC]
Bevalt de Pc tot nu toe etc? Ik heb hem namelijk ook besteld en verwacht hem op 19-3-08 of eerder!

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 27-02-2008 16:47 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112