Toon posts:

Bluetooth afstandsbediening voor MCE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ervaringen met bluetooth afstandsbedieningen voor een Windows Media Center systeem (zodat deze niet in het zicht hoeft te staan)?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:18
Ja, het werkt.

[ Voor 64% gewijzigd door DukeBox op 24-02-2008 01:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
LOL, merken/voorkeuren?

• DukeBox
Als voorkeur een met bleutooth, anders gaat het niet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Beetje kansloos dit (frustraties?).. Als ik op bluetooth AB's zoek krijg ik behoorlijke high-end apparaten met LCD schermpjes of juist software versies voor PDAs. Dus misschien iemand anders die een goedwerkende betaalbare bluetooth ab kent? (die bijv. ook werkt met andere, IR apparaten)

Verwijderd

Volgens sommige ben ik een mce afstandsbedieningsfetisjist (:P) en ik heb nu 12 verschillende originele ms danwel oem mce ab's, en ik kan je vertellen ik heb nog geen bt ab gezien.
Je kunt beter zoeken of RF ab's, die zijn er ook, goedkoop (op x10 protocol voor 99%) en hebben een bereik van ongeveer 15 meter.
BT kun je beter opgeven.

• DukeBox
Ik heb er 2 van dell een normale en een travel, beiden BT-HID compattible, werken exact gelijk aan de IR en RF MS modellen.

Verwijderd

He, die heb ik dan nog niet, de mijne van dell zijn ir!

Must....resist.... .... wil je er vanaf? 8)7

^voor de duidelijkheid dat is dus een geintje.
Zijn dat dan recente modellen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 02:18 ]

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Wellicht moet je kijken naar de optie van de PlayStation3 afstandbediening. Ik dacht dat deze op bluetooth technologie werkte. Ik weet alleen niet of deze werkt op MCE.

• DukeBox
Die van de Wii ook.. ;)

Maar die dell's zitten bij de XPS systemen als je deze besteld met een DVB-S tuner, beiden zijn minder dan een jaar oud.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je een telefoon met Bluetooth hebt: Salling Clicker?
Pagina: 1