Kan iemand me uitleggen hoe de usb verbinding op Samsung Home Theatre Systemen als de Samsung HT-X250 werkt?
- Kan ik muziek en gedownloade films simpel afspelen met een verbonden HDD? Werkt dit dan via een soort OSD en ziet dit er fatsoenlijk uit? Ik wil graag de Samsung HTS bij een Samsung LCD scherm plaatsen in de woonkamer. (vormfactor
En dan met een kabel ergens een HDD wegwerken. Volgens mij zou ik dan een Wifi HDD (bijv. Freecom media drive) met usb target functionaliteit kunnen gebruiken om over the air muziek, films en foto's vanaf m'n PC/Mac te sturen?
- Kan ik ook via dezelfde USB aansluiting een iPod aansluiten zodat ik nrs van de iPod kan selecteren van de Samsung? (heb een iPod Touch)
- Trouwens, als iemand nog een mooi alternatief heeft waarbij ik DVD+HTS bij m'n LCD heb en deze met een PC of HDD verbinding kan combineren is dat ook welkom! (ik vind media centers niet zo mooi voor een prominente plaats in de woonkamer en deze hebben vlg mij weer een extra versterker nodig voor goed geluid).