Toon posts:

Wie heeft origineel bios van MSI 8800GT OC??

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

deze low-level Tweaker heeft zijn videobios verneukt met een Evga biosupdate en dat was dus niet slim... Vanwege de ehm, -dat-de-fan-automatisch-boven-de-29%-uitkomt-honger, dacht ik, in ieder geval beter een bios update als geen bios update maar nu loopt mijn kaartje helemaal voor geen meter meer. (dus meteen de tip hier: Dit Nooit Doen Dus!!)

Welnu ik heb een MSI 8800GT OC dus ik hoop nu dat er iemand mij te hulp wil/kan schieten met de originele bios van deze kaart...

Dit is met een standaart tooltje gemakkelijk te backuppen zonder gevaar, (dat heb ik dus nagelaten in mijn geestdrift met updaten juistjuist) of mischien heeft iemand een link waar de originele bios te vinden is ter download??

Precieze aanduiding voor mijn videokaart is:NX8800GT,512M ddr3, Over Clock

Ik hoop maar, ik hoop maar, op het allerbeste... Mijn dank zal zo groot zijn, oeioei niet te overzien gewoon!! :X

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
zo te zien heb jij deze nodig:

http://www.mvktech.net/co...tid,2478/parent,category/

[ Voor 5% gewijzigd door geforce5_guy op 23-02-2008 22:56 ]

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:50
:) Ik had het ook gedaan enne me bios was gelijk helemaal verrot :S. Met Nbitor ofzo. Ellende. En je behaald er niks mee. Succes met fixe :)
Gr,

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 15:04

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voordat je je BIOS gaat flashen maak je toch ook een backup van je originele BIOS?
Dat is eigenlijk een standaard regel als je ook maar een beetje fail-safe wilt prutsen met BIOS flashing.

Anyhoe, een VideoBIOSje voor je kaart kun je prima vinden op het web, bijvoorbeeld bij MKVTech waar een link hierboven naartoe gegeven wordt. Met een beetje zoeken had je dat vast wel kunnen vinden.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.