Ik wordt helemaal gek van mijn HP Deskjet 3820
Deze printer heeft voor een herinstallatie altijd goed gewerkt, al had ik wel wat problemen om hem aan de praat te krijgen in het begin. Nu heb ik windows xp opnieuw geinstalleer incl. SP2 en krijg ik hem totaal niet meer aan de praat.
Wat heb ik geprobeerd;
1. Bijgeleverde drivers / meest recente drivers geinstalleerd
2. USB kabel vervangen
3. Printer via Parallel aangesloten (geen succes)
4. Printer op laptop aangesloten ( geen succes)
Alle overige USB apparten werken perfect.
Het lijkt er gewoon op dat hij de printer niet detecteert. Het installeren van de software verloopt goed en als je een opdracht verstuur komt deze ook netjes in de wachtrij. Alleen komt er vrijwel direct een melding bij van 'Fout bij afdrukken'.
Ik heb al gekeken naar recente topics, maar deze waren of ouf of reeds gesloten zonder oplossing.
Kan iemand mij verder helpen ?
Deze printer heeft voor een herinstallatie altijd goed gewerkt, al had ik wel wat problemen om hem aan de praat te krijgen in het begin. Nu heb ik windows xp opnieuw geinstalleer incl. SP2 en krijg ik hem totaal niet meer aan de praat.
Wat heb ik geprobeerd;
1. Bijgeleverde drivers / meest recente drivers geinstalleerd
2. USB kabel vervangen
3. Printer via Parallel aangesloten (geen succes)
4. Printer op laptop aangesloten ( geen succes)
Alle overige USB apparten werken perfect.
Het lijkt er gewoon op dat hij de printer niet detecteert. Het installeren van de software verloopt goed en als je een opdracht verstuur komt deze ook netjes in de wachtrij. Alleen komt er vrijwel direct een melding bij van 'Fout bij afdrukken'.
Ik heb al gekeken naar recente topics, maar deze waren of ouf of reeds gesloten zonder oplossing.
Kan iemand mij verder helpen ?