Cartridge info bij printer specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 10:41
Zuinig als ik ben, zoek ik de goedkoopste oplossing voor mijn printprobleem.
Nu zie ik een net overzicht van de printers zelf, maar ik wil ook graag weten wat het afdrukken kost.
Daarvoor zoek ik de prijs en specs van de cartridges bij een bepaalde printer, maar ik heb heel veel moeite de bijbehorende cartridge te vinden.

Is het mogelijk om deze informatie op te nemen in het specificatie-overzicht van een printer?_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voorlopig ligt de focus op het volledig krijgen van de huidige set specificaties, voordat we extra specificaties gaan toevoegen, of links tussen producten in de database gaan leggen op basis van specificaties.

Maar meestal hebben de fabrikanten toch wel een overzicht of zoeksysteem om cartridges bij printers te vinden?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurdy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 10:41
Of ik zoek niet goed genoeg, of het ligt heel diep verborgen. Soms na heel veel heen en weer gezoek kom ik er achter welke cartridge bij welke printer hoort, maar overzichtelijk is het zeker niet.
Juist de product specificaties in de pricewatch leek me een perfecte plaats om het samen te brengen.
Ik hoop dat jullie de tijd krijgen om de links te gaan leggen. Wordt het volgens mij nog beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 11:32
Missschien heb je iets aan deze website
Ik gebruik hem altijd om hetzelfde 'probleem' op te lossen.