Z-5500 POD werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:33
Goedemiddag,

Ik heb zojuist een Logitech Z-5500 Digital speakerset gekocht. Nu heb ik de stroomtoevoer van het stopcontact naar de subwoofer aangesloten. En de POD ook aan de sub aangesloten. Nu heb ik de Master power switch op de sub aan gezet, maar mijn POD geeft helemaal niks. Geen standby lampje, helemaal niks. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn, of kan ik beter gelijk terug naar de winkel om het uit de leggen? Misschien zie ik zelf wel iets over het hoofd.

Bij voorbaat dank,

Martijn

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 05:59
Een beetje Googlen leert mij dat het wel eens aan de zekering achter op de sub zou kunnen liggen.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:31

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Als hij zojuist gekocht is en nog nooit aan is geweest bij jou: terug naar de winkel. Misschien is het iets simpels, maar dat moeten zij maar gewoon oplossen. Zij behoren een deugdelijk product te leveren.

Ben je echter een échte tweaker (stook stook stook ;)) dan ga je natuurlijk zelf op onderzoek en ga je het zelf maken.

Life is not about specs, it is about joy!

• Martijn1990
Ik ben zeker geen echte tweaker, ik vind electronica en audio heel erg mooi. Heb er alleen nog niet genoeg verstand van ;) Ik ga inderdaad gewoon maandag terug naar de winkel want ik vind dus idd ook dat ze een degelijk product af moeten leveren. Ik heb de winkel net al gebeld en ze hebben al een 2e set voor me apart gelegd. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

99% kans de zekering die je voor 0,20€ kan vervangen, als je hem al netjes hebt opgesteld is het waarschijnlijk _veel_ eenvoudiger dan teruggaan naar de winkel.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:59

dj_dysaster

Stoom \o/

Ik heb precies het zelfde gehad, mijn set deed het een minuut of 5 en viel toen compleet dood. Zekering vervangen en sindsdien geen problemen meer gehad.

• Martijn1990
Dan is het inderdaad een grote kans dat het de zekering is. Maar de set stond nog niet helemaal goed, wilde hem eerst testen voordat ik alles goed zou zetten. Alles zit alweer in de doos, en maandag ga ik terug naar de winkel. Bedankt mensen :)

• Martijn1990
Heb net een nieuwe opgehaald en deze werkt. Deze kan dus dicht :)
Pagina: 1