yo, lui, ik ben van plan een asus 7100 of een herc prophet II te kopen, wat is de beste, of zijn er nog betere gf2mx kaarten met 32mb
Asus V7100 Deluxe Combo . Die is wel wat duurder , maar dan krijg je:
- 2 X VGA
- TV Out (Composite)
- TV In (sVHS)
- TV Tune.
Completer kan t niet
- 2 X VGA
- TV Out (Composite)
- TV In (sVHS)
- TV Tune.
Completer kan t niet
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Die zou ik ook nemenOp vrijdag 16 februari 2001 15:50 schreef violator_ het volgende:
Asus V7100 Deluxe Combo . Die is wel wat duurder , maar dan krijg je:
- 2 X VGA
- TV Out (Composite)
- TV In (sVHS)
- TV Tune.
Completer kan t niet
Of anders inderdaad de hercules (DDV)
Waarom geen gainward/cardexpert geforce2mx golden sample, deze heeft beter geheugen, beschikt over actieve koeling en draait op een hogere snelheid dan de rest. En deze schijnt heel ver over te clocken zijn. (tot 231mhz)
Verwijderd
Kijk uit met het kopen van een geforce 2, ik zeg niet dat jij mijn probleem niet hebt, maar ik heb soms lijntjes in mijn beeld(beetje onstabiel in 2d dus denk ik)!
De prophet is de beste als het om de beeldkwaliteit gaat, de asus is denk ik ook geen verkeerde kaart!
Ik heb de powercolor, en volgens mij is die goed te OCen, want sommige hebben hem makkelijk op 200/200 of hoger hoor ik vaak.
Ik ben nog niet verder gegaan dan boven de 180 met de core en de ram iets van 156 maar het zal vast wel sneller kunnen, veel succes er mee!
De prophet is de beste als het om de beeldkwaliteit gaat, de asus is denk ik ook geen verkeerde kaart!
Ik heb de powercolor, en volgens mij is die goed te OCen, want sommige hebben hem makkelijk op 200/200 of hoger hoor ik vaak.
Ik ben nog niet verder gegaan dan boven de 180 met de core en de ram iets van 156 maar het zal vast wel sneller kunnen, veel succes er mee!
Verwijderd
Lees c't nr.3. Hier worden diverse kaarten besproken. Gainward en hercules schijnen het snelst te zijn. Het zijn opgevoerde MX kaarten. Ze zijn ook duurder.
Opmerking: De V7100 van Asus wil met de Asus drivers op mijn MSI K7T Pro2 niet op AGPx4 werken! De laatste Nvidia drivers boden uitkomst!
Opmerking: De V7100 van Asus wil met de Asus drivers op mijn MSI K7T Pro2 niet op AGPx4 werken! De laatste Nvidia drivers boden uitkomst!
Verwijderd
Hee Ro2
ik heb ook last van die lijntjes in bv. red alert2, enig idee hoe het komt en wat je eraan kunt doen??
ik heb ook last van die lijntjes in bv. red alert2, enig idee hoe het komt en wat je eraan kunt doen??
Verwijderd
Ja, ik wee thet wel, maar durf het elfd niet.Op vrijdag 16 februari 2001 20:25 schreef ikweethetechtnietmeer het volgende:
Hee Ro2
Je kan gaan solderen op je kaart. Heb jij ook heel toevallig een powercolor mx?
dan zou ik hem gaan inruilen voor een andere geforce!
Ik paas straks de soldeer link nog ff door!
Pagina: 1