Wij hebben vanmiddag een draadloze router om ons ADSL internet ook met de (van de week te ontvangen) laptop te kunnen gebruiken gekocht van het merk Linksys een goede keus imo
boekje even doorgenomen, CD gebruiksaanwijzing doorgelopen, aangesloten, wachtwoorden ingevult van planet ADSL, Beveiligingssleutel aangemaakt. dit allemaal met gebruik van de CD
Echter als de installatie van de CD afgerond is, krijg ik geen internet op mijn vaste PC:/
- Ik heb wel verbinding met de router(kan de webinterface inkomen)(192.168.1.1)
- Modem(Thomson speedtouch 546) Heeft verbinding met internet als ik hem op de PC aansluit.
- Kan ook verbinden met router ertussen naar de webinterface van de moden(10.0.0.138)
Dus in principe klopt alles. maar krijg ik via de router geen normale internet verbinding:?
Als er ergens meer duidelijk in moet komen, schroom niet het te vragen!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
boekje even doorgenomen, CD gebruiksaanwijzing doorgelopen, aangesloten, wachtwoorden ingevult van planet ADSL, Beveiligingssleutel aangemaakt. dit allemaal met gebruik van de CD
Echter als de installatie van de CD afgerond is, krijg ik geen internet op mijn vaste PC:/
- Ik heb wel verbinding met de router(kan de webinterface inkomen)(192.168.1.1)
- Modem(Thomson speedtouch 546) Heeft verbinding met internet als ik hem op de PC aansluit.
- Kan ook verbinden met router ertussen naar de webinterface van de moden(10.0.0.138)
Dus in principe klopt alles. maar krijg ik via de router geen normale internet verbinding:?
Als er ergens meer duidelijk in moet komen, schroom niet het te vragen!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Interpolis, glashelder!