Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn nieuwe aanwinst met geen mogelijkheid verbonden met mijn smartphone HTC 710.
De HTC 710 kan hem goed vinden en verbinden maar na ongeveer 10 seconden wordt de verbinding weer verbroken en gaat het blauwe lampje dus weer continue branden.

Op mijn laptop gaat het nog minder goed want die kan hem makkelijk vinden maar maakt helemaal geen verbinding.

Ondanks de uitgebreide informatie die erbij zit :) kan ik het probleem zelf niet oplossen..
Heeft iemand een suggestie?

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 23-02-2008 18:30 . Reden: groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je verder zelf nog geprobeerd? Waar heb je bv op gezocht op Google, wat heeft dat opgeleverd en waarom werkt het niet voor je?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Het is mischien mogelijk dat de HTC software het onmogelijk maakt, draait Windows mobile 6.
Ook op m'n laptop wil het niet lukken maar daar is veel meer aan te rommelen met instellingen. Die mogelijkheid heb ik niet op de HTC710
Ben al aan het googlen geweest de afgelopen uren maar eigenlijk nix zinnigs gevonden.Maar ik geef het nog niet op..... de nacht is nog lang.

Wel vast bedankt voor het meedenken.

Gr Roelen

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Wat verwacht je van de verbinding tussen de AD-850 en de HTC? Ik kan mijn auto ook wel naar de benzinepomp brengen, maar als ik dan niet handmatig de slang erin stop, vult-ie zichzelf ook niet. Wat ik wil zeggen: is er een programmatje op de HTC die de data (analogie, de benzine) uit de verbinding (analogie, de auto staat bij de pomp) gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er staat Live Search op waarbij de software gps ondersteunt.
Overigens is het zo dat mijn laptop niet kan verbinden met de AD850 maar als ik de datalogger het log bestand laat binnen halen dan maakt ie wel verbinding en haalt de data binnen waarna de software crasht maar de verbinding blijft open.
Tja het is allemaal een beetje vreemd en wat betreft de laptop denk ik er zelf wel uit te komen maar de HTC is een ander verhaal omdat de instel mogelijkheden zeer beperkt zijn.
Helaas heb ik er de komende dagen weinig tijd voor maar ik denk er het komend weekend weer even aan te gaan werken.

Hartelijk bedankt voor de reactie

Gr, Roel

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Groeten hoeft niet hier op GoT :)

Je laptop krijgt toch wel verbinding als je de log eruit haalt? Hoe krijg je dan geen verbinding? Via een instel-wizardje ofzo? Probeer anders eens Hyperterminal op te starten en daar een verbinding met de COM poort te maken. Dan zie je als het goed is allemaal GPS informatie langskomen,

Live Search ondersteunt GPS? Ik heb geen verstand van Live Search, zou je hier iets meer over uit kunnen leggen? Draait dat op de HTC ofzo?

[ Voor 7% gewijzigd door DRvDijk op 26-02-2008 11:43 ]

Pagina: 1