Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een Ipod Classic cadeau gedaan. Nog nooit een Ipod gebruikt/in handen gehad (iets te maken met afkeer tegen DRM etc), maar volgens gebruiks aanwijzing is het Itunes installeren en connecten en gaan.

Klingt simpel genoeg. Echter nadat ik Itunes heb geinstalleerd hier en het opstart gebeurt er... niks. Krijg geen GUI, geen foutmelding helemaal niks. Volgens Taakbeheer draait zowel Itunes.exe als ITunesHelper.exe als iPodService.exe en AppleMobileDeviceService.exe.

Even gegoogled en kwam dit tegen:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304424-nl
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304318-nl

Beiden geen effect. Ook het verwijderen van je pref werkt niet aangezien dat bestand niet bestaat (neem aan dat het pas gebruikt word nadat iTunes voor de eerste keer correct is opgestart. Verder word er overal aangeraden de nieuwste versie te gebruiken wat ik dus al doe.

Als iemand een idee heeft sta ik open voor suggesties.

Specs: Dell Dimension 5150 - WinXP Pro // Itunes Download iTunes 7.6 // Ipod Classic nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic even naar het APL forum; daar mogen alle hardware en software vragen die aan Apple gerelateerd zijn :)

CSA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels probleem opgelost door een oude versie (7.4) van iTunes te installeren. Super wazig aangezien alle adviezen op alle boards (ook deze) het tegendeel suggereren. Deze mag dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Topics gaan alleen dicht als ze niet door de beugel kunnen. Als een probleem is opgelost, laten we het topic gewoon open staan. Het zakt dan vanzelf weg :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook met een dergelijk probleem. Krijg echter constant de melding dat Itunes een fout heeft gemaakt en moet worden afgesloten. Verwijderen en opnieuw installeren mocht geen nut hebben. Kwam overigens plotseling naar voren zonder het doen van een update of installeren / updaten van andere dingen.