ASus F8SV-B1 14" notebook

Pagina: 1
Acties:

• DJ-D_Prime
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05-2017

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe notebook (de nieuwe Apple MBPro wil maar niet verschijnen) kwam ik op het internet de ASus F8SV-B1 tegen.

hier is een goede beschrijving te vinden

De belangrijkste specs:

Intel Core 2 Duo T7700 (2.40GHz)
14" WXGA+ (1440x900)
2GB Memory + 1GB Turbo Memory
250GB HDD
DVD Super Multi
Nvidia 8600GT 256MB

wat misschien nog mooier is, is de prijs, hier in Duitsland te koop voor slechts €1149,- .

Dit is naar mijn mening 1 van de weinig stijlvolle notebooks met mooie specs, verglijkbaar met een MBpro, maar stukken goedkoper (scheelt de helft). Helaas lijkt dit prachtapparaat niet in Nederland te koop?

Heeft iemand meer informatie?

Last but not least zit er ook nog standaard 24 maanden collect en return garantie op!

EDIT: de versie te koop in Duitsland is niet precies de B1 variant, maar heeft wel dezelfde specs. Alleen het design lijkt anders

[ Voor 6% gewijzigd door DJ-D_Prime op 23-02-2008 14:26 ]

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
owkee? niemand interesse in dit interessante product?

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik was zeker geinteresseerd in deze laptop. Hij kwam volgens mij rond oktober en november uit in amerika, canada en australie. Ik heb toen een tijdje gewacht totdat ie in nederland uitkwam maar hij kwam maar niet opdagen in de grootste webshops en gewone winkels. Omdat ik geen zin had om nog langer te wachten heb ik de F8P, witte versie maar gehaald. Deze heb ik in december voor €1130 gekocht. De F8P was al begin december, misschien nog eerder te koop in webshops. Het zou logisch zijn geweest dat de hele F8 serie tegelijk in nederland zou uitkomen maar helaas...

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
Mr.C4 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:34:
ik was zeker geinteresseerd in deze laptop. Hij kwam volgens mij rond oktober en november uit in amerika, canada en australie. Ik heb toen een tijdje gewacht totdat ie in nederland uitkwam maar hij kwam maar niet opdagen in de grootste webshops en gewone winkels. Omdat ik geen zin had om nog langer te wachten heb ik de F8P, witte versie maar gehaald. Deze heb ik in december voor €1130 gekocht. De F8P was al begin december, misschien nog eerder te koop in webshops. Het zou logisch zijn geweest dat de hele F8 serie tegelijk in nederland zou uitkomen maar helaas...
heb je de specs van jouw machine voorhanden? wat zijn je ervaringen?

PS: het is trouwens weer bijna dinsdag, en zoals elke dinsdag de afgelopen weken zijn er geruchten dat morgen de nieuwe MBPro uitkomt

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mijn specs zijn:
14.1" scherm 1280x800
Core2Duo T7500
Ati HD2400
2 Gb geheugen
250 gb harde schijf 5400 rpm

Het enige verschil met de standaard F8sv is volgens mij alleen de videokaart en de afwerking van de laptop, de indeling van de de laptop is wel hetzelfde. Die van mij is dus wit en met leer en chroom afgewerkt. De B1 is wel een flinke upgrade tov de f8p.
Ik ben zeer tevreden met mijn laptop, hij is ook echt compleet.
Wat ik wel jammer vind is dat de laptop niet zo klein is als ik had verwacht. Je ziet aan het scherm de "dikke" randen dat eigenlijk wel weg kan. Misschien dat ie daardoor wel wat steviger is. Deze laptop is niet kleiner dan de kleinste 15.4" laptops. De macbook pro is volgens mij bijna even groot maar wel platter.

• DJ-D_Prime

DJ-D_Prime

I can do it in the MIX

Topicstarter
bedankt voor je input!
Pagina: 1