Daarvoor zul je dan een vorm moeten kiezen die geheel in RAM geladen kan worden (zoals Windows PE 2.0 - dat is waar Vista Setup mee bootstrapped wordt trouwens).
- Authenticeren tegen een domaincontroller.
Geen enkel probleem met welke redelijk moderne netwerkclient dan ook (inclusief de DOS dingen van nu2 of anders).
Wat ik vervolgens zou willen:
- Een menu creeren waar je de keuze hebt om een image te laden vanaf een share en een menukeuze waar je een image kan laden via een ghostcast sessie. ( maar dit voor later )
Er zijn zat tools om dat mee te doen, kwestie van de Ghost clientapp opstarten en image selecteren.
Volgens mij moet je vanzelf wat kunnen vinden als je bijvoorbeeld gaat [google=ghost HTA bartpe]
Of je gaat het zelf scripten.
Het probleem is dat ik wel een CD kan creeren waarmee ik een share kan benaderen, maar dat is met 1 driver.
Als je een DOS disk gebruikt om de boot te emuleren wel ja, omdat je daar maar één driver tegelijk mee kan laden.
Betere keuze is een 32bits omgeving als BartPE of WinPE 2.0 waarbij je de benodigde drivers zelf van tevoren al op je CD image zet - PnP hardware detectie doet dan de rest wel.