Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
FF een simpele maar doch belangrijke vraag:

Ik heb een Creative Zen 8GB gekregen. Fijn dingetje. Maar hoe moet ik dit apparaat ontkoppelen wanneer het verbonden zitten aan de pc via USB?

Ik gebruik Windows XP. Het apparaatje komt niet te staan tussen 'Safely Remove Hardware'. Ook de software biedt geen info. Manuals/helpfiles rappen hier geen woord over.
In het verleden heb ik problemen gehad door een usb-apparaat niet eerst te ontkoppelen en vraag me af of ik er nu wel goed aan doe wanneer ik het apparaatje zomaar loskoppel.

Afbeeldingslocatie: http://www.nutcase.nl/gallery/1/previews-med/1188310066.jpg

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:55

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon loshalen zonder poespas. Doe ik ook altijd ^_^

Systeem specs

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Doe ik met mijn Zen Sleek ook altijd, check wel voor de zekerheid altijd even of hij niet nog bezig is met een bewerking. Sluit anders gewoon het programma wat je gebruikt voor gegevensoverdracht (of Explorer) even af voor je 'm los koppelt. Dan kan het niet mis gaan.

Verwijderd

Topicstarter
@Blisterin_Bull en @GoldenSample: Bedankt voor jullie reactie. Ik had ff bevestiging nodig. En het liefst van mensen die ook zo'n apparaatje hebben. Nogmaals bedankt!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Het is een MPT-apparaat. Als de twee pijltjes op het scherm stil staan, kun je hem los trekken; een MPT-apparaat hoeft niet ontkoppeld te worden.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Daarintegen als hij in kaartlezer modus zit moet je hem wel ontkoppelen.

Verwijderd

Topicstarter
lasharor schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:41:
Daarintegen als hij in kaartlezer modus zit moet je hem wel ontkoppelen.
Voor zover ik weet zit deze optie niet op het apparaatje. Doch wanneer ik het apparaat aan pc koppel, zonder extra Creative-software geinstalleerd, wordt het gelijk herkend door Windows XP als een 'system folder' zichtbaar in 'My Computer'... (zeg ik zo ff uit mijn blote hoofd)
Is het dan wel echt een MTP-device?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 00:30 ]

• Katsunami
  • Niet online
Ja, het is een MTP-apparaat. Als je echter, zoals gezegd, de kaartlezermodus gebruikt, dan moet je de SD-kaart stoppen, net zoals een USB-stick, voordat je de speler afkoppelt.

Verwijderd

Topicstarter
Katsunami schreef op zondag 24 februari 2008 @ 01:15:
Ja, het is een MTP-apparaat. Als je echter, zoals gezegd, de kaartlezermodus gebruikt, dan moet je de SD-kaart stoppen, net zoals een USB-stick, voordat je de speler afkoppelt.
Jij bent ik het bezit van een Creative Zen? Kep gezocht naar die optie om hem als kaartlezer in te stellen maar die ben ik niet tegen gekomen. Kan ook zijn omdat ik er geen SD-kaart in heb zitten..?

• Katsunami
  • Niet online
Ik heb een ZEN ja, maar veel opties in het menu staan bij mij uit, omdat ik er alleen muziek mee luister. Ik zal straks even kijken. Er is in elk geval een optie betreffende de SD-kaart; ik weet echter niet uit het hoofd hoe deze luidt. (Hij staat in elk geval uit, want ik heb er geen SD-kaart in zitten :P)

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Zit er wel degelijk op, in het sd-kaart menu de 3de optie (bij mij altans)

Verwijderd

Topicstarter
@Katsunami en @Iasharor: Jullie hebben gelijk. Best knap dat ik er overheen heb gekeken. 8)7
Pagina: 1