Remote Control Syncmaster voor PC

Pagina: 1
Acties:

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-03 17:37

Malarky

Wils voor wat ieder

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb enkele weken terug een Samsung 225MW gekocht die ik alleen voor mijn computer gebruik (Windows XP Pro, x86). Nu zat er ook een afstandsbediening bij die speciaal voor de TV functie van het scherm zou zijn. TV kijk ik niet op mijn scherm maar wel films. Ik wil nu, als ik een film kijk in ZoomPlayer, Media Player (classic) of wat dan ook, vanaf mijn bed niet alleen het scherm uit kunnen doen, maar ook de film op pauze kunnen zetten bijvoorbeeld.

Ik heb al wat gezocht op Internet en kwam programma's als Girder, LM Remote Keymap en EventGhost tegen. Nu heb ik in die programma's wat geklikt maar ik begrijp er eigenlijk weinig van. Het meest heb ik nog de melding gezien dat er geen Remote Control is aangetroffen. Ik vraag me nu af of het wel kan wat ik wil en welke Plugin bij mijn remote control hoort (ik lees bijvoorbeeld veel over de X10 plugin).

Alvast bedankt.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Je afstandsbedining is voor de TV functie in je monitor.

Wat jij wil is je PC bedienen. Dat gaat niet lukken met de afstandsbediening die je nu hebt.

Er is geen mogelijkheid om het signaal van je monitor door te sluizen naar je PC voor zover ik weet.

Wat je wel kan doen is een afstandbediening halen van Microsoft voor Media Center. Deze werkt ook voor andere programma`s en je hoeft er geen vage software voor te installeren (tenzij je Windows onder het kopje vage software plaatst)

[ Voor 35% gewijzigd door Mentox op 23-02-2008 13:15 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.