ik zit met een probleem,ik heb de harde schijf van mijn laptop geformateerd,en wil windows xp erop instaleren.als de bestanden gecopieerd zijn en opnieuw opstart om verder te gaan met de instalatie begint hij weer van voor of aan opnieuw te instaleren. via usb gaat niet.kan ik xp op de laptop harde schijf zetten via mijn desktop?? hoe moet dat of wat kan ik anders nog doen.( cd rom stuk denk ik)
En staat in je bios de hdd ook wel in de bootsequence? Als dat niet zo is dan skipt hij je hdd en begint hij weer opnieuw.
de installatie van windows xp (blauw scherm gedeelte) start automatisch als hij geen partitie op je hardeschijf kan vinden.
Jij zegt dat hij alle bestanden wel kopieerd in het blauwe scherm gedeelte.
Dan zou hij toch echter een partitie aan hebben gemaakt anders kan hij geen bestanden kopieren.
Dus zoals hier boven zei, probeer de cd-rom er eens uit te halen als hij opnieuw opstart.
Of druk je op een toets als hij zegt: Druk op een toets om van de CD op te starten?
Dat moet je natuurlijk niet doen als hij opnieuw opstart
Jij zegt dat hij alle bestanden wel kopieerd in het blauwe scherm gedeelte.
Dan zou hij toch echter een partitie aan hebben gemaakt anders kan hij geen bestanden kopieren.
Dus zoals hier boven zei, probeer de cd-rom er eens uit te halen als hij opnieuw opstart.
Of druk je op een toets als hij zegt: Druk op een toets om van de CD op te starten?
Dat moet je natuurlijk niet doen als hij opnieuw opstart