Zonder namen te noemen: er zijn nogal wat tweakers die het nodig vinden om aan het einde van hun review (in de body zelf dus) links te maken naar hun andere reviews. Als ze dan een nieuwe review hebben gemaakt, passen ze hun 4 of 5 andere reviews ook aan met een link naar de nieuwste, waardoor deze dan weer omhoog worden geschopt. Dit vind ik vervelend, omdat er altijd dezelfde reviews bovenaan staan. Dit zou makkelijk te verhelpen zijn door in de rechterkolom (dus onder de waardering) links te maken naar de andere reviews. Dit zou het overbodig maken om elke twee uur je review te editen. Nu moet je op de naam van de user klikken op uit te komen bij het overzicht van de reviews, maar dat is onduidelijk en je ziet niet gelijk over welke producten de reviews zijn gemaakt. Dit is makkelijk te implementeren want precies hetzelfde overzicht staat al in het profiel van iedere user.
Ik heb geen voorbeeld genomen, ik realiseer me dat het dan nogal abstract overkomt maar als ik een voorbeeld kies gaat het daar weer over en dat wil ik voorkomen.
Ik heb geen voorbeeld genomen, ik realiseer me dat het dan nogal abstract overkomt maar als ik een voorbeeld kies gaat het daar weer over en dat wil ik voorkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Groever op 23-02-2008 11:26 ]