Office werkte altijd prima, tot eergisteren. Als ik een office applicatie wil starten krijg ik de vraag:
De uitzondering hierop is Outlook. Deze meldt het volgende:
Wat heb ik geprobeerd om het op te lossen?
- Office herstellen
- Office compleet verwijderen en opnieuw installeren
- Windows update gedraaid, en daarbij Office 2007 SP1 geinstalleerd(na office opnieuw te hebben geinstalleerd)
- Registry permissions(zoals in de OSS FAQ) aangepast
- Virus scanner verwijderd. Deze had ik vorige week ergens geinstalleerd. Mischien had het van invloed kunnen zijn
- Office verwijderen, en de achtergebleven directory in program files handmatig verwijderd. Toen Office opnieuw geinstallerd.
Helaas heeft niets van dit alles geholpen, en zoek ik nu mijn toevlucht tot jullie
Heeft iemand nog suggesties wat ik zou kunnen proberen om dit rare probleem op te lossen??
edit:
Specs:
- Windows XP Professional
- Office 2007 Engels
- Systeem is bij met Windows Update
- HP Compaq nc6320
- 2GB geheugen
- 120GB HD, 63GB vrij
- Machine wordt gebuikt als ontwikkel machine(VS2005, VS2008, SQL2005)
Welke optie ik ook kies, er gebeurt helemaal niets!Excel failed to start correctly last time. Starting Excel in safe mode will help you correct or isolate a startup problem in order to succesfully start the program. Some functionality may be disabled in this mode.
Do you want to start Excel in safe mode?
yes no
De uitzondering hierop is Outlook. Deze meldt het volgende:
Met deze problemen begon ik mij natuurlijk af te vragen wat er op mijn systeem is veranderd. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat ik de color scheme van Blue naar Black heb gezet. Vanaf toen zijn deze problemen er.The operation failed due to an installation problem. Restart Outlook and try again. If the problem persists, please reinstall.
Wat heb ik geprobeerd om het op te lossen?
- Office herstellen
- Office compleet verwijderen en opnieuw installeren
- Windows update gedraaid, en daarbij Office 2007 SP1 geinstalleerd(na office opnieuw te hebben geinstalleerd)
- Registry permissions(zoals in de OSS FAQ) aangepast
- Virus scanner verwijderd. Deze had ik vorige week ergens geinstalleerd. Mischien had het van invloed kunnen zijn
- Office verwijderen, en de achtergebleven directory in program files handmatig verwijderd. Toen Office opnieuw geinstallerd.
Helaas heeft niets van dit alles geholpen, en zoek ik nu mijn toevlucht tot jullie
Heeft iemand nog suggesties wat ik zou kunnen proberen om dit rare probleem op te lossen??
edit:
Specs:
- Windows XP Professional
- Office 2007 Engels
- Systeem is bij met Windows Update
- HP Compaq nc6320
- 2GB geheugen
- 120GB HD, 63GB vrij
- Machine wordt gebuikt als ontwikkel machine(VS2005, VS2008, SQL2005)
[ Voor 6% gewijzigd door beany op 23-02-2008 10:15 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua