vreemd toesten/bord probleem N?n/ aan/slag

Pagina: 1
Acties:

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb een vreemd toetsenbord (Logitech Dinivo) probleem.

Als ik de n aansla geeft ie automatisch een slash erachter n/ of een vraagteken bij een hoofdletter N?
Als ik de vraagteken aan/sla krijg ik N?.

Ik heb al gegoogled, m'n computer gecovered, maar het probleem blijft.

Ik word gek iema/nd ee/n ideeN?N?N?

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hoe staan je landinstellingen van je toetsenbord?

• RustyTank
en/glish un/ited (states)

ik heb even een ander toetsenbord aangesloten en daar is het geen probleem.

Kan ik per ongeluk een bepaalde combinatie toets hebben geactiveerd???

[ Voor 75% gewijzigd door RustyTank op 23-02-2008 10:18 ]

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

Verwijderd

RustyTank schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:03:
Ik heb een vreemd toetsenbord (Logitech Dinivo) probleem.

Als ik de n aansla geeft ie automatisch een slash erachter n/ of een vraagteken bij een hoofdletter N?
Als ik de vraagteken aan/sla krijg ik N?.

Ik heb al gegoogled, m'n computer gecovered, maar het probleem blijft.

Ik word gek iema/nd ee/n ideeN?N?N?
Volgens mij loop je de boel te naaien ;) . In je hele post consequent n/ als er een n bedoeld word, behalve bij "iemand een" , daar staat "opeens" /n ipv n/ .. :?

Wat minder blowen/zuipen misschien ? (no pun) :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 10:46 . Reden: dubbel foutje ]

• RustyTank
ooit van/ de backspace gehoordN?

Ik loop n/iet te klooien/.

• breinonline
  • Laatst online: 16:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Het betreft een hardwareprobleem waarschijnlijk, aangezien een ander toetsenbord wel werkt. Start je computer op met een Linux boot cdtje en kijk of je daar hetzelfde probleem hebt. Dan heb je een softwareprobleem uitgesloten en kan je terug naar de winkel met je toetsenbord om hem om te ruilen voor een correct werkend exemplaar.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat is sowieso en goed idee - wat je ook kunt doen is deze toetsenbord op een willekeurige andere PC te hangen. Zelfde probleem? 100% zeker hardware.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1