Ja, daar ben ik weer. Wederom een probleem met Medal of Honor Allied Assault. Laatst had ik een probleem met een HD3870, die heb ik ingewisseld voor deze kaart. Nu had ik voordat ik mijn PC formateerde last van FPS drops met deze kaart.
Ik heb nu een aantal dagen geleden de hele PC geformateerd. Maar nu krijg ik met MOHAA geen fps drops meer, maar een vage kubus die volgens mij het volume van de map moet weergeven. Zie screenshot hieronder

Wat ik al geprobeerd heb:
- PC formatteren
- Alle mogelijke drivers voor de 8800GS, maar helaas zijn dat er nog maar weinig (169.32 en 171.16 bèta)
- Met Burn In test gekeken of er een memory (2D/3D) fout in zat: geen.
- Chipsets geïnstalleerd
- Alternatieve drivers proberen: helaas lukt dit niet omdat de 8800GS niet ondersteund wordt.
- DirectX geupdate
- Met nHancer verschillende instellingen geprobeerd: tot nu toe geen resultaat, misschien iemand hier wel?
- In nVidia controlpanel voor MOHAA aangepaste instellingen gemaakt.
Naast de ''kubus'' ingame, heb ik het menu van mohaa ook een vage streep door het beeld lopen. Zie afbeelding hieronder:

Ik ben ten einde raad, en zou heel graag dit probleem oplossen.
Ik heb nu een aantal dagen geleden de hele PC geformateerd. Maar nu krijg ik met MOHAA geen fps drops meer, maar een vage kubus die volgens mij het volume van de map moet weergeven. Zie screenshot hieronder

Wat ik al geprobeerd heb:
- PC formatteren
- Alle mogelijke drivers voor de 8800GS, maar helaas zijn dat er nog maar weinig (169.32 en 171.16 bèta)
- Met Burn In test gekeken of er een memory (2D/3D) fout in zat: geen.
- Chipsets geïnstalleerd
- Alternatieve drivers proberen: helaas lukt dit niet omdat de 8800GS niet ondersteund wordt.
- DirectX geupdate
- Met nHancer verschillende instellingen geprobeerd: tot nu toe geen resultaat, misschien iemand hier wel?
- In nVidia controlpanel voor MOHAA aangepaste instellingen gemaakt.
Naast de ''kubus'' ingame, heb ik het menu van mohaa ook een vage streep door het beeld lopen. Zie afbeelding hieronder:

Ik ben ten einde raad, en zou heel graag dit probleem oplossen.
[ Voor 13% gewijzigd door StanPC op 22-02-2008 23:55 ]