Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal weken wat problemen waar ik met google en de search echt zelf de oplossing niet voor kan vinden.
1: als ik een nieuw programma installeer krijg ik twee snelkoppleingen, als ik er 1 verwijder blijft de andere staan maar werkt niet. Als ik die vervolgens ook probeer te verwijderen krijg ik de melding dat het bestand niet gevonden is. Na opnieuw opstarten is de koppeling gelukkig wel weg.

Bovendien verdwenen toen het begon alle bestanden en mappen van mijn bureaublad. In de map bureaublad stonden deze gelukkig nog wel (onder mijn persoonlijke map)
als ik daar echter een nieuwe map aanmaak verschijnt deze echter niet op het bureaublad :S

2: de knop documenten rechts in het startmenu werkt ook niet meer (volgens mij begon dit gelijktijdig met het bovenstaande probleem. Bij eigenschappen staat niets en ik kan dus ook niet zelf invoeren waar de snelkoppeling heen moet leiden.. alweer, in mijn persoonlijke map onder documenten kan ik wel gewoon de spullen vinden die er in staan. Ook in verkenner kan ik links gewoon op documenten klikken en dan komt alles ook netjes tevoorschijn.

Is er iemand die dit ook heeft of die een oplossing weet?

*edit

Niemand? het begint me echt goed te irriteren, voor ik vista opnieuw ga installen wil ik wel graag weten wat dit is..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk2005
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:08
sorry voor het kicken van dit oude topic, maar ik heb dit probleem sinds kort ook (ik heb alleen last van het tweede, de knoppen in het start menu). Heb jij al een oplossing gevonden of weet iemand anders hier een oplossing voor?