leuk allemaal hoor, maar ik mis de coherentie.
Je begint eerst met 2 foto's van oude gebouwen die ik eigenlijk niet goed genoeg vind qua compositie, zeker #1
#3 een mooie stadsfoto, maar ik vind hem niet echt bijzonder om naar te kijken.
#4 het meisje is leuk, maar ze kijkt een beetje raar uit haar gezicht, als het een neutralere uitdrukking was geweest zou hij beter zijn, maar nu is het net alsof ze naar een dode vogel kijkt ofzo.
#5 een leuke foto, maar als het torentje (?) nou in het midden stond was de compositie beter.
#6 wat wil je bereiken met deze foto, is hij uit de losse pols geschoten, of zit er een gedachte bij want ik zie niet waarom de foto zo schuin hoeft te staan.
#7 leuke palen die daar staan, maar als je nou iets verder weg zou staan (of kon dat niet?) dan zou de foto denk ik veel meer een gevoel van ruimte geven. terwijl hij nu een beetje bekrompen is
#8 & #9 beste composities van deze series hoewel #8 bovenaan licht overbelicht is. Maar is dit nou dublin? sorry, niet goed de titel gelezen.
Verder: niet teveel aantrekken van mijn (negatieve) feedback, ik schrijf gewoon op wat er in mijn hoofd komt. Het zijn mooie foto's maar er valt nog aan te verbeteren.