Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik wilde voor de vakantie eens de firmware van mijn Zen Touch opnieuw installeren omdat de vorige installatie soms wat probleempjes gaf. Dus ik naar het Recovery Menu en vervolgens heb ik 'reload firmware' gedaan. De firmware was succesvol verwijderd en kon ik via de PC opnieuw laden, ook is de speler geformatteerd.
Nu heb ik 2 firmware bestanden van de Creative site op mijn PC staan:

Creative Zen Touch PlaysForSure Firmware 2.11.01
Creative Zen Touch Firmware Upgrade version 1.01.03

Beide .exe bestanden. Wanneer ik de speler aan de PC leg (goede kabels etc; er is verbinding) en ik probeer deze firmware setups te starten krijg ik de melding: Verbind de Zen Touch met uw computer..... Dit bericht krijg ik bij beide firmware bestanden. Het is mogelijk dat dit update bestanden zijn, maar waar haal ik dan de 'eerste-versie' vandaan? :|

Verder heb ik ook de bijgeleverde CD geprobeerd maar daarmee heb ik ook niks bereikt. Het enige wat ik op de CD kan vinden is MediaSource en Nomad Explorer. Niks wat met drivers of firmware te maken heeft.

Ik hoop heel erg dat iemand een oplossing weet voor mijn probleem, zou graag mijn MP3-bakbeest weer gebruiken! :)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 21:24
ik heb volgens mij ook firmware problemen gehad toen ik mn Zen wilde updaten. volgens mij kwam het bij mij er op neer dat je geen PC kon gebruiken waar de laatste WMP al opstond, dit verstoorde namelijk het upload proces. uiteindelijk gedaan op een oude PC, daar lukte het wel, en vervolgens kon ik wel weer gewoon mn pc met WMP gebruiken.

advies: probeer eens je firmware te updaten op een PC waar geen MediaPlayer op geinstalleerd staat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• monnick
  • Niet online
Ik heb het geprobeerd op een PC met WMP 9.xxx erop maar ook daar krijg ik dezelfde melding (device not connected). Hoop erg dat ik voor morgen een oplossing vind...Iemand nog idee'en? :|

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer eens met WMP10? Volgens mij moet die het gewoon doen met de Zen Touch.

• monnick
  • Niet online
Wat zou ik moeten doen met WMP10? Er staat geen firmware op de Touch, muziek laden zal dus ook niet gaan werken. Ik zoek dus een manier om die firmware opnieuw te laden naar de Zen Touch, maar OF ik heb de verkeerde firmware bestanden of ik doe iets fout?? ;(