Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] Workflow applicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.182 views

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
In kort, ik zoek een workflow applicatie, op basis van PHP, backend mysql/mssql, hebben jullie een suggestie.

Het hele verhaal,
Wij hebben op de zaak Novell draaien, met Lotus notes. Wat helaas gelijk inhoud dat het megamakkelijke sharepoint geen optie is. Nu heb je iets van notes zelf, a 106 euri een pakket, maar dat trekt me budget niet. (verwacht 100 gebruikers)
We hebben een intranet met php blogje, phpbb, wikimedia, en heb zelf wat apps gebouwd. Ik kan me weg dus vinden in PHP. Dus gaan zoeken en googlen. Ik kwam op galaxia maar dat is onderdeel van tikiwiki en zoek eingenlijk een los staand programma, daarna op radicore maar deze steigt mijn kennis niveau (lees, begrijp er geen reet van)

In ieder geval heb er nu een aantal avonden op zitten en kan niet echt is vinden en zakt de moed mij in de schoenen, maar ik kan gewoon niet geloven dat in het matige php wereld ik de eerste ben.
Dus vroeg ik me af, zijn er suggesties die mij in een juiste richting kunnen helpen, is er wel iets wat redelijk dummie proof is op te zetten (nivea wikimedia opzetten) Hoef geen groot verhaal, een simpel link naar iets is voldoende. al zou enige extra informatie erg welkom zijn, maar ik vind de weg ook wel met een linkje.

mijn nederige escusses als ik in het verkeerde forum zit. Maar ik dacht hier zitten de php-ers, dus die hebben wat gezien onderweg in de kennis spiraal.

"Is your mother proud of you ?"

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:44

Kettrick

Rantmeister!

Misschien is het handig om te vertellen wat voor workflow je precies zoekt ?

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
eingelijk een dynamische, zelf op te zetten. Dus visite kaartje bestellen, of auto aanvragen. PC bestellen. Iets om alle zaken te regelen als iemand uit dienst gaat.

Voorbeeldje dan
Laptop aanvragen, gebruiker vraagd laptop aan. aanvraag gaat naar directeur voor goedkeuring, als die hem heeft goed gekeurd dan zal die naar IT gaan voor bestelling en in de tussentijd kan de aanvrager precies zien waar de aanvraag zich bevind. Mischien is bovenstaand voorbeeld een beetje simpel gedacht maar het gaat wat ik bedoel.

"Is your mother proud of you ?"

• djiwie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52

djiwie

Wie?

spider schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:37:
Nu heb je iets van notes zelf, a 106 euri een pakket, maar dat trekt me budget niet. (verwacht 100 gebruikers)
Zo duur lijkt me dat niet voor 100 gebruikers, voor iets meer dan een euro per gebruiker ben je klaar...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zoekt? Sorry, maar hier zoeken we geen applicaties. Hier maken we ze zelf. Zie ook Programming Beleid - Scriptrequests

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.