Laptop kan lokaal netwerk niet meer vinden

Pagina: 1
Acties:

• Djen1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn ouders hebben al een half jaartje een laptop en we hebben sindsdien ook draadloos internet in huis. Dit heeft altijd gewerkt tot aan vandaag.

Want vandaag kon de laptop opeens ons lokale netwerk niet meer vinden. Echt heel raar, als ik netwerken in de omgeving zoek kan ie wel 4 andere vinden maar niet meer de onze. Nu zou je denken dat er misschien iets mis is met de router... Echter ik zit nu boven op mijn eigen laptop dit berichtje te typen en heb vollop verbinding met het netwerk.

Ik loop daarom een beetje vast bij wat het probleem nu zou kunnen zijn. Want je zou denken dat er iets mis is met de router als je laptop het netwerk niet meer kan vinden (en andere netwerken wel). Echter heb ik met een ander apparaat vollop verbinding.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit eventueel zou kunnen oplossen??

Vast bedankt !!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

broadcast ssid aanstaan ?

Iperf

• Djen1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
Heb gebeld met kpn ze hebben het kanaal veranderd van 13 naar 6 (de cijfers van het kanaal weet ik niet meer zeker..). En alles werkt nu weer.

Bedankt voor de hulp