[meuktracker]Karma voor een meuksuggestie die geplaatst word

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Krijg je karma voor een meuksuggestie die jij instuurt en dezelfde dag of 1 a 2 dagen later daadwerkelijk in de meuktracker verschijnt?

Dit zou op zich wel een stimulans zijn om de programma's die al eerder in de meuktracker gestaan hebben up to date te houden qua berichtgeving.
Ook nieuwe programma-/driversuggesties die in de meuktracker terecht komen zouden naar mijn mening wel karma kunnen/mogen ontvangen.

Misschien wel een heel slecht idee, dan laat ik het afschieten, maar als het een goed idee is hoor ik graag op en aanmerkingen en kan ik evt verduidelijking geven van mijn idee.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Zodat mensen nog meer aanleiding krijgen om te gaan zeuren als zij een meuk/nieuwssuggestie hebben ingestuurd en niet als submitter in het nieuwtje komen te staan (omdat een ander er eerder mee was)? Lijkt me geen goed idee.

The devil is in the details.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Als er al een suggestie voor een programma/driver is ingestuurd krijg jij als 2e de melding dat het programma/driver al in de queue staat van tweakers.net..
Je hoeft niet met naam en toenaam genoemd te worden, maar als 1e submitter van een programma/driver lijkt mij dat wel karma waard... dan heeft die persoon er iig moeite voor gedaan om als eerste de rest van tweakers.net zoekwerk te besparen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:19

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Femme schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:17:
We nemen de vrijheid om de karmaberekening op ieder moment naar eigen inzicht te wijzigen. Soms pakt dat positief uit (bijvoorbeeld toen met terugwerkende kracht karma werd gegeven voor forumposts, productreviews, nieuwssuggesties, moderaties, enz.) en soms negatief.
Dus aangezien nieuwssuggesties karma krijgen, zullen meukjes het ook wel krijgen. Zo te zien ook als ze niet geplaatst worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
oke dankje voor de informatie, had ik nog niet gevonden.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dirk schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:16:
[...]

Dus aangezien nieuwssuggesties karma krijgen, zullen meukjes het ook wel krijgen. Zo te zien ook als ze niet geplaatst worden.
Je krijgt karma voor een meuksuggestie als er daadwerkelijk een meukpost van gebakken is.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Hahn schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:57:
Zodat mensen nog meer aanleiding krijgen om te gaan zeuren als zij een meuk/nieuwssuggestie hebben ingestuurd en niet als submitter in het nieuwtje komen te staan (omdat een ander er eerder mee was)? Lijkt me geen goed idee.
Nou, nog erger: wat als je nieuws submit, maar er wordt helemaal niemand genoemd als submitter? Kan me voorstellen dat ik niet de enige was die het nieuws submitte, maar ik was in ieder geval wel de eerste (gezien het feit dat de link naar het artikel op TheReg werd geaccepteerd. En TheReg claimde dat zij degenen waren die het een en ander ontdekt hadden...).
Maar ja, het ging over Microsoft. En Tweakers wil geen negatieve berichten over Microsoft meer plaatsen sinds het overgenomen is. Dus heeft Tweakers braaf gewacht tot Microsoft hun eigen (positieve) draai aan het verhaal gegeven heeft, en heeft Olaf van Miltenburg het alsnog kunnen plaatsen op T.net... Met dank, vrienden... :|

edit:

Moet wel zeggen dat er de laatste tijd steeds minder vermeld wordt wie de submitter is. Sterker nog: het valt tegenwoordig op als er een submitter genoemd wordt. Nieuw beleid van Tweakers?

[ Voor 9% gewijzigd door Pietervs op 23-02-2008 01:45 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Pagina: 1