HD DVD brander gezocht

Pagina: 1
Acties:

• EdKoF
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-04-2025

EdKoF

Geschud, niet geroerd

Topicstarter
Ik zoek een HD DVD brander voor in mijn pc (of een externe brander). Tot nu toe niets gevonden. Alleen combo drives waarbij je Blue Ray kan lezen/schrijven en HD DVD kan lezen.

Heb ook de topics doorzocht, niets gevonden. Weet iemand iets?

<HTML <BR>

Verwijderd

Nieuws: Toshiba introduceert hd-dvd-brander voor in pc
Zullen er dus weinig zijn aangezien Toshiba ook is gestopt met HD DVD.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 20:52 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Waarom wil je nog HDDVD terwijl BluRay heeft gewonnen? Met zo'n dure aankoop zou ik over een paar jaar er ook nog wel wat aan willen hebben namelijk. :)

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-02 14:25
[Noob en compleet off-topic modus]: waarom zou je een HD DVD brander willen hebben? Toevallig een HD DVD speler gekocht om dan back-ups/downloads te branden voor deze speler? Deze vraag uit interesse aangezien de HD bestandsoorlog is gewonnen door Blu-ray.

Edit: zoals hierboven ook reeds gevraagd.

[ Voor 7% gewijzigd door Chills op 22-02-2008 20:56 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:59
Misschien om zelf HD DVD te branden aangezien ze niet meer te koop zijn straks ? ;)

• EdKoF

EdKoF

Geschud, niet geroerd

Topicstarter
DukeBox schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:58:
Misschien om zelf HD DVD te branden aangezien ze niet meer te koop zijn straks ? ;)
Onder andere. Heb vooral net goedkoop een HD DVD speler op de koop getikt met flink wat films erbij, ook mooie surround set gekocht. Dus wil wat meer HD films kijken. En aangezien ik daar ook wel wat van wil downloaden, zoek ik een brander.

Toshiba heeft iets gemaakt hiervoor, maar kan hem nergens vinden: de SD-H903A.

<HTML <BR>

Verwijderd

EdKoF schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:11:
[...]

Onder andere. Heb vooral net goedkoop een HD DVD speler op de koop getikt met flink wat films erbij, ook mooie surround set gekocht. Dus wil wat meer HD films kijken. En aangezien ik daar ook wel wat van wil downloaden, zoek ik een brander.

Toshiba heeft iets gemaakt hiervoor, maar kan hem nergens vinden: de SD-H903A.
HD films downloaden? Geloof niet dat dat mag!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:52

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 11:14:
[...]

HD films downloaden? Geloof niet dat dat mag!
Het downloaden mag helemaal. Alleen het delen van die films mag niet :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:04
Downloaden mag wel in dit land. In mijn ogen moet je het zelfs doen, dat ze eens iets aan al die niet-doorklikbare rotzooi op schijfjes doen. Ik vertik het om films te kopen zolang ze mij voor crimineel uit blijven maken, heb de industrie aan zichzelf te danken :)

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-02 14:25
Als je een HD Dvd brander hebt gevonden, dan mag je ook wel gelijk een paar honderd lege HD DVD's erbij gaan kopen. Want als Blu-ray eenmaal de standaard is zullen er weinig fabrikanten zijn die HD DVD-R gaan produceren, om maar niet te denken aan de kostprijs.

In mijn ogen is die HD DVD speler van je al een complete miskoop, om maar niet te spreken over je eventueel toekomstig HD DVD brander. :/

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:05
Ik denk ook dat het zinloos is om in dit stadium nog echt investeringen te gaan doen in het HD-DVD platform...
Het is nu 100% zekerheid geworden dat tegen kerstmis 2008 geen enkel HD-DVD product nog in de rekken zal liggen (tenzij in de afprijs-bak).
Dus ik zou zeggen "cut your losses", gebruik gewoon de films die je nu hebt met die speler, en in de toekomst gaan we allemaal lekker aan de BluRay ;)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
phobosdeimos schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:02:
Het is nu 100% zekerheid geworden dat tegen kerstmis 2008 geen enkel HD-DVD product nog in de rekken zal liggen (tenzij in de afprijs-bak).
Zie het FP artikel over de hybride-spelers van LG.
Er zijn voldoende HD-DVD releases om tot de kerst mee toe te kunnen :+

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chills schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:39:
Als je een HD Dvd brander hebt gevonden, dan mag je ook wel gelijk een paar honderd lege HD DVD's erbij gaan kopen. Want als Blu-ray eenmaal de standaard is zullen er weinig fabrikanten zijn die HD DVD-R gaan produceren, om maar niet te denken aan de kostprijs.

In mijn ogen is die HD DVD speler van je al een complete miskoop, om maar niet te spreken over je eventueel toekomstig HD DVD brander. :/
Optische mediums zullen er wel helemaal uitgaan, ik zie mezelf ook niet meer investeren in een blu-ray brander. Dus dan is die koop van den HD DVD speler nog niet zo slecht (zal wel die ibood zijn van HD DVD speler + 9 films voor 90 euro).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:05
Marzman schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:07:
[...]
Optische mediums zullen er wel helemaal uitgaan, ik zie mezelf ook niet meer investeren in een blu-ray brander. Dus dan is die koop van den HD DVD speler nog niet zo slecht (zal wel die ibood zijn van HD DVD speler + 9 films voor 90 euro).
Momenteel surf ik tegen 2 megabit per seconde,
de meeste breedband abonnementen in België zitten tussen 1 en 4 megabit per seconde.
Hoe leuk denk je dat het is om 25 gigabyte aan data te versassen over zo'n lijntje? ;)
Optische media zullen nog heel lang bij ons blijven.

• EdKoF

EdKoF

Geschud, niet geroerd

Topicstarter
Is er nou ook nog iemand die een antwoord heeft op de vraag? Of is de discussie of ik al dan niet een miskoop heb gedaan toch interessanter? :+

<HTML <BR>

• RepoMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 12:26
EdKoF schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:37:
Is er nou ook nog iemand die een antwoord heeft op de vraag? Of is de discussie of ik al dan niet een miskoop heb gedaan toch interessanter? :+
Ik zit met exact dezelfde gedachte als jou, heb goedkoop een Toshiba HD speler op de kop kunnen tikken, absoluut geen miskoop als je alleen al kijkt naar de specs en de upscaling mogelijkheid..
Maar ik ben dus ook opzoek naar een HD brander voor in mijn PC, maar kan er geen vinden op internet.
Mocht je iets vinden, laat het dan weten, of als iemand nog iets nuttigs aan dit topic heeft toe te voegen, graag...

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:59

iop

zelfs spelers voor in de pc zijn al moeilijk te vinden, ik had gehoopt er een in de uitverkoop op de kop te tikken, gewoon voor de gein :) maar kan er geen vinden...
(ook voordat br gewonnen had was het al niet te vinden)

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• EdKoF

EdKoF

Geschud, niet geroerd

Topicstarter
RepoMan schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:44:
[...]

Ik zit met exact dezelfde gedachte als jou, heb goedkoop een Toshiba HD speler op de kop kunnen tikken, absoluut geen miskoop als je alleen al kijkt naar de specs en de upscaling mogelijkheid..
Maar ik ben dus ook opzoek naar een HD brander voor in mijn PC, maar kan er geen vinden op internet.
Mocht je iets vinden, laat het dan weten, of als iemand nog iets nuttigs aan dit topic heeft toe te voegen, graag...
Ik kan niet anders concluderen dan dat er geen drives te vinden zijn. Toshiba kan me zelfs niet helpen. Ze hebben een gewone drive op de markt gebracht, alleen voor OEM toepassingen, maar dat is niets geworden volgens mij, want nergens te vinden. De slimline drives zijn ook nauwelijks te vinden, plus die passen niet in een gewone pc :-)
Enige optie voor zover ik kan zien, zijn bepaalde Toshiba laptops waar die slimline drives inzaten. Welke types dat zijn echter.......

Ik ga eens onderzoeken of een DVD Dual Layer brander (en DVD R9 films downloaden) nog tot betere resultaten leidt op een HD DVD speler dan een gewone DVD....

<HTML <BR>

Pagina: 1