Hey ik had laatst ook al een post gemaakt met een pctje die problemen had.
Dat ging toen om een gigabyte p35 ds3 moederbord.
Deze heb ik vanochtend vervangen voor een asus p35 moederbord en ik dacht dat het probleem opgelost was maar nu kreeg ik na vista geinstalleerd te hebben andere foutmeldingen.
Degene die steeds terug komt is dat services.msc crasht en dan start de pc op en dan krijg ik meteen de melding windows heeft een kritieke fout gehad en herstart over een minuut.
Na deze herstart krijg ik hetzelfde probleem weer als het windows vista inloggeluidje moet komen.
Maar ik kom dus windows niet eens meer in nu en als ik de dvd van vista er in doe lukt het ook niet met herstellen.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Het is niet de processor, moederbord, voeding.
Ik ga het binnenkort testen met ander geheugen maar ik heb geen andere harde schijf waarmee ik het kan testen. Maar kunnen deze foutmeldingen ook komen door een fout in vista??
De pc is:
ASUS P5K-SE
Corsair TWIN2X2048-6400 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Kit Of 2
NEC DV-5800 16 X, 48 X, IDE, OEM, Zwart
NEC DVD-RW AD-7170 IDE, Bulk, Zwart
Intel Core 2 Duo E6850 3.00 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed
Corsair HX520 520 Watt, 24 Pins
Seagate Barracuda 7200.10 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Arctic Freezer 7 Pro Aluminium, Koper
Sapphire VGA Radeon HD2900 XT 512 MB, PCI-e 16x
NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart
XION Stacker Zwart, Geen Voeding
Als iemand raad weet laat het me alsjeblieft weten want ik wordt langzamerhand gek van dit ding en het is niet eens mijn eigen pc. Hij is van een maat van me.
Dat ging toen om een gigabyte p35 ds3 moederbord.
Deze heb ik vanochtend vervangen voor een asus p35 moederbord en ik dacht dat het probleem opgelost was maar nu kreeg ik na vista geinstalleerd te hebben andere foutmeldingen.
Degene die steeds terug komt is dat services.msc crasht en dan start de pc op en dan krijg ik meteen de melding windows heeft een kritieke fout gehad en herstart over een minuut.
Na deze herstart krijg ik hetzelfde probleem weer als het windows vista inloggeluidje moet komen.
Maar ik kom dus windows niet eens meer in nu en als ik de dvd van vista er in doe lukt het ook niet met herstellen.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Het is niet de processor, moederbord, voeding.
Ik ga het binnenkort testen met ander geheugen maar ik heb geen andere harde schijf waarmee ik het kan testen. Maar kunnen deze foutmeldingen ook komen door een fout in vista??
De pc is:
ASUS P5K-SE
Corsair TWIN2X2048-6400 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Kit Of 2
NEC DV-5800 16 X, 48 X, IDE, OEM, Zwart
NEC DVD-RW AD-7170 IDE, Bulk, Zwart
Intel Core 2 Duo E6850 3.00 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed
Corsair HX520 520 Watt, 24 Pins
Seagate Barracuda 7200.10 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Arctic Freezer 7 Pro Aluminium, Koper
Sapphire VGA Radeon HD2900 XT 512 MB, PCI-e 16x
NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart
XION Stacker Zwart, Geen Voeding
Als iemand raad weet laat het me alsjeblieft weten want ik wordt langzamerhand gek van dit ding en het is niet eens mijn eigen pc. Hij is van een maat van me.