Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anzeo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 14:58
Hoi,

Mijn FireFox crasht geregeld bij het afsluiten van de GMail pagina. De crashes komen het meeste voor wanneer ik slechts een tablad heb openstaan (met GMail uiteraard).

Ik had ergens gelezen dat FireFox problemen heeft met grote AJAX toepassingen, maar dat lijkt me sterk. Is dit een gekend probleem en bestaat er een oplossing voor?

FF: laatste versie - ADD-ONS: NoScript, Firebug (uitgeschakeld voor GMail), TabManager, DLTA

Greetz,
Anzeo

Verwijderd

laatste versie = firefox 3 beta? :S

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al eens alle addons gedisabled?
2.0.0.12 ?

[ Voor 69% gewijzigd door Noork op 22-02-2008 19:06 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Gewoon Safari of Internet Explorer gebruiken, net als de rest van de wereld ;)
Modbreak:Laat dit soort offtopic opmerkingen in het vervolg liever achterwege

Misschien je cache eens leeggooien?

[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 23-02-2008 17:45 ]

Download my music on SoundCloud

• Anzeo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 14:58
2.0.0.12 (excuses voor de onduidelijkheid).

En IE gebruiken is geen optie :P.
Het rare is, dat we beneden dezelfde add-ons hebben en dat daar GMail firefox niet doet crashen, ik zal het alleszins eens proberen om alle addons te disablen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat je ook kan proberen is een nieuwe profiel te maken in Firefox, en hier dan stapsgewijs je huidige plugins bij te voegen. Grote kans dat een van je plugins dit probleem namelijk veroorzaakt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1