Beste ,
ik ben bezig met een applicatie. Hierin wordt een popup geopend met daarin een formulier.
Van dit formulier wil ik (als de popup wordt geopend) bepaalde velden alvast invullen.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar..
Dit is mijn code:
Ik kan wel andere dingen wijzigen in de popup (bijv. de tekst in de statusbalk) & document.write erin werkt ook gewoon vanuit de originele pagina.. Wie kan mij helpen?
ik ben bezig met een applicatie. Hierin wordt een popup geopend met daarin een formulier.
Van dit formulier wil ik (als de popup wordt geopend) bepaalde velden alvast invullen.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar..
Dit is mijn code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function plaats_vacature() { theSelection = document.selection.createRange().text; if(theSelection == "") { alert("U heeft geen tekst geselecteerd en u kunt dus geen aanvraag toevoegen"); } else { windowWidth = 800; windowHeight = 600; pleft = (screen.width / 2) - (windowWidth / 2); ptop = (screen.height / 2) - (windowHeight / 2); venster = window.open('pop_add_vacature.php', '', 'width=' + windowWidth + ', height=' + windowHeight + ', left=' + pleft + ', top=' + ptop + ', toolbar=false, location=false, menubar=false, resizable=false, scrollbars=1', false); venster.document.forms[formulier].elements[salaris].value = "test"; } } |
Ik kan wel andere dingen wijzigen in de popup (bijv. de tekst in de statusbalk) & document.write erin werkt ook gewoon vanuit de originele pagina.. Wie kan mij helpen?