Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mexm
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-01-2023
Hallo,

Ik heb de verkeerde firmware van deze mp4 speler geïnstalleerd, nu heb ik hierna weer de mp4 speler geformatteerd en nu ziet mijn pc hem als een verwisselbare schijf...

In de handleiding staat dat ik Rock2*.frw firmware moet installeren (die staat niet op de cd-rom).

Hoe krijg ik weer de normale firmware erop?

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Wat is er mis mee dat je pc hem als verwisselbare schijf ziet? volgens mij hoort dat hoor ;)

• mexm
Ja klopt, zo hoort hij te zijn maar ik kan heel mijn mp4 speler niet meer gebruiken.
Hij blijft hangen bij de batterij, kan wel in het menu komen maar dan kan ik niets aanklikken...

Verwijderd

mexm schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:48:
Ja klopt, zo hoort hij te zijn maar ik kan heel mijn mp4 speler niet meer gebruiken.
Hij blijft hangen bij de batterij, kan wel in het menu komen maar dan kan ik niets aanklikken...
Heb je niet al eens de handleiding geraadpleegd, de website van de fabrikant?
Misschien staat er een nieuwe firmware op de wwebsite waarmee zo`n bug is opgelost.

• mexm
Helaas, het is een merkloze mp4..
In de handleiding valt niets terug te vinden, geen website, niets.

• thenapster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 17:36
zou het kunnen dat hij is geformateerd in het verkeerde bestandsformaat mss in ntfs, formateer hem dan eens in fat 32 of fat
Pagina: 1