Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[outlook 2007 / autoroute] automatisch smtp switchen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgende probleem:

ik gebruik mijn laptop op verschillende plaatsen, op verschillende netwerken, ik zou graag willen dat outlook zelf aan de hand van het netwerk waar ik dan op zit een smtp server selecteert, aan de hand van een vooraf opgegeven combinatie, dus netwerk x met smtp server y..

ik heb gezocht en kom dan terecht bij programma's als autoroute,
alleen dit werkt bij mij niet, ik snap niet waarom...

ik kan in dit programma wel handmatig de juiste server kiezen en dan werkt het wel om een mail te verzenden via outlook, echter werkt dit niet automatisch (hij vindt geen huidig ip adres en kan dus geen netwerk selecteren??)

daarom mijn vraag: zijn hier ook andere programma's voor, of, weet iemand hoe ik autoroute werkend kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
heb nog geprobeerd om autoroute aan de praat te krijgen, maar het lukt niet echt...

het programma vindt nog steeds geen ip adres of subnet mask,...

Verwijderd

Topicstarter
heb ondertussen ook nog mobile net switch geprobeerd, over een overkill aan opties gesproken... ook niet echt de oplossing voor mijn probleem dus...
ik wil gewoon aan de hand van de netwerknaam een smtp server kunnen instellen...

Verwijderd

Welk merk laptop heb je? IBM/Lenovo heeft hier bijvoorbeeld IBM Access Connections voor.

Verwijderd

Topicstarter
toshiba