Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Tevens riekt het een beetje naar spam...
[ Voor 145% gewijzigd door Ginz op 22-02-2008 21:45 ]
Jamesbond007uk
Verwijderd
Dit kun je gewoon zelf uitzetten via je netwerkinstellingen.Cell Broadcast messaging was technologically demonstrated in Paris for the first time, in 1997. Some mobile operators use Cell Broadcast for communicating the area code of the antenna cell to the mobile user (via channel 050), for nationwide or citywide alerting, weather reports, mass messaging, location based news, etc. Not all operators have the Cell Broadcast messaging function activated in their network yet, and many handsets do not have the capability to support cell broadcast.
Ik heb alleen geen knopje more op het betreffende tabblad. Bij Vodafone, bij programma's, heb ik plaatsbepaling uitgezet, maar dit hielp ook nietIk heb een KJam, maar die is nagenoeg hetzelfde:
Ga met de linkse telefoonknop naar je telefoonfuncie.
Kies dan voor Menu - Options en ga naar het laatste tabblad: More
En vink Enable uit bij Broadcast Channels
Ik heb nu cell broadcast bij gewoon settings gevonden
Alleen stond ie al uit. Eens kijken wat er gebeurt als ik 'm aan en vervolgens weer uit zet
[ Voor 13% gewijzigd door zeikstraal op 22-02-2008 20:30 ]
Verwijderd
Dit scherm bedoel je toch?zeikstraal schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:23:
Ik heb alleen geen knopje more op het betreffende tabblad. Bij Vodafone, bij programma's, heb ik plaatsbepaling uitgezet, maar dit hielp ook niet
Gebruik dus Firefox! Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
De "regels" hier worden ook steeds belachelijker...gertitombo schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 18:06:
[mbr]We zien liever niet dat je iemand naar een ander forum door verwijst.[/mbr]
Ah... aangepast... het stond er inderdaad zo alsof het tegenwoordig verboden is om over andere fora te praten...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 23:26 ]
Verwijderd
Ten strengste verboden links te plaatsen op dit forumVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:38:
[...]
De "regels" hier worden ook steeds belachelijker...
Verwijzen naar een antwoord met een link (naar een ander forum) is natuurlijk een ander verhaal en mag altijd
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
settings > system > cell broad cast
op enable cell broadcast heb geklikt, kanaal 50 heb ingevuld... en vervolgens cell broadcast weer heb uitgezet
Bedankt voor de hulp, iedereen
[ Voor 27% gewijzigd door zeikstraal op 22-02-2008 23:57 ]